Frantsiisi ärimudeli kasutamine Eesti toitlustussektoris
Kokkuvõte
Eesti toitlustussektoris tegutsevate ettevõtjate arv suureneb pidevalt. Tiheda konkurentsi tõttu eelistavad mõned
ettevõtjad turule siseneda frantsiisi ärimudelit kasutades, mis annab neile konkurentidega võrreldes eelise. Lõputöö eesmärgiks on välja selgitada frantsiisi ärimudeli valikut mõjutavad tegurid toitlustussektoris Eestis.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1. Frantsiisi ärimudel ; 1.1. Frantsiisi olemus ja liigid ; 1.2. Frantsiisi ärimudeli tugevused ja nõrkused ; 2. Toitlustussektoris tegutsevate ettevõtjate eelistused ja ettevõtete finantsnäitajad ; 2.1. Eesti toitlustussektor ning selles tegutsevate ettevõtjate arvamus frantsiisi ärimudelist ; 2.2. Toitlustussektori ettevõtete finantsnäitajad ; Kokkuvõte ; Summary ; Viidatud allikate loetelu ; Lisa 1. Intervjuu küsimused frantsiisiandjale ; Lisa 2. Intervjuu küsimused frantsiisivõtjatele ; Lisa 3. Intervjuu küsimused ettevõtjatele, kes frantsiisi ärimudelit ei kasuta