1.-11. nimetus 11-st

    • Abi- ja infoteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2020 

      Emor AS, läbiviija (Häirekeskus, 2020)
      Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015 ning 2017-2019 aastaga. Uuringu eesmärgiks oli ...
    • Eakate sõidukijuhtide osalusel toimunud liiklusõnnetuste riskifaktorite analüüs 

      Laurmann, Meelis (Sisekaitseakadeemia, 2009)
      Töö eesmärk on kirjeldada eakate sõidukijuhtide vanusest tulenevaid iseärasusi ning välja selgitada peamised riskifaktorid sõidukijuhtimisel. Töös analüüsitakse Eestis ja välisriikides eakate osalusel toimunud liiklusõnnetusi ...
    • Elanikkonna kaasamise võimalused Eestis korraldatavatele kriisiõppustele 

      Roop, Alar (Sisekaitseakadeemia, 2019)
      Magistritöö eesmärk on selgitada välja elanike kaasamise võimalused kriisiõppustele ning õppuste korraldamisega seonduvad võimalikud parenduskohad. Eesmärgi saavutamiseks on püstitatud kolm uurimisülesannet: analüüsida ...
    • Elanikkonna tuleohutusteadlikkuse uuring 2015 

      Emor AS, läbiviija (Päästeamet, 2015)
      Uuring korraldati eesmärgiga näidata 2014-2015. aasta ennetustöö tulemusel toimunud muutusi 15-74-aastaste Eesti elanike tuleohutusalases teadlikkuses, käitumises ja hoiakutes ning koguda sisendinfot ennetustöö efektiivsuse ...
    • Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2017 

      AS Emor, läbiviija (Häirekeskus, 2017)
      Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015. aastaga. Uuringu eesmärgiks on kaardisada ...
    • Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2018 

      AS Emor, läbiviija (Häirekeskus, 2018)
      Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015. ja 2017. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli kaardistada ...
    • Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2019 

      AS Emor, läbiviija (Häirekeskus, 2019)
      Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015., 2017. ja 2018. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli ...
    • Hädaolukorra riskikommunikatsioon elanikkonnale tormi näitel 

      Merilo, Renne (Sisekaitseakadeemia, 2016)
      Lõputöö eesmärgiks on anda ülevaade riskikommunikatsiooni hetkeolukorrast Eestis ja selgitada selle arendamise vajalikkust. Töö keskendub riskikommunikatsioonile tormi näitel, aga annab sellega ühtlasi ka ülevaate üldistest ...
    • Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni ülesanded elanikkonnakaitse korraldamisel KOKS'i ja HOS'i alusel 

      Saaremets, Viktor (Sisekaitseakadeemia, 2011)
      2009 aasta juulist on hädaolukorra seaduse alusel kohalikul omavalitusel oluline roll kriisireguleerimises elanikkonnakaitse korraldamisel. Seni päästekeskuste poolt KOV kriisikomisjonides läbi viidud koolituste tagasiside ...
    • Mereohutusalane teadlikkus püsi- ja ajutise elanikkonna seas Kunda kordoni tööpiirkonna näitel 

      Kask, Meelis (Sisekaitseakadeemia, 2014)
      Uurimistöö eesmärk oli Kunda kordoni tööpiirkonnas püsi-, hooajalise elanikkonna, puhkajate ja läbisõitjate mereohutusalase teadlikkuse uurimine ja senisele piirivalve ennetustegevusele tagasiside saamine. Selleks kasutati ...
    • Tuleohutusalase teadlikkuse indeksuuring 2017 

      Emor AS, läbiviija (Päästeamet, 2018)
      Käesoleva uuringu eesmärgiks oli analüüsida 2016 - 2017. aasta ennetustöö tulemusel toimunud muutusi 15-74 a elanikkonna tuleohutusalases teadlikkuses, käitumises ja hoiakutes. Uuringu tulemusi kasutatakse sellealase ...