Abi- ja infoteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2020
Abstract
Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015 ning 2017-2019 aastaga. Uuringu eesmärgiks oli kaardistada elanikkonna:
ꟷ teadlikkus hädaabinumbrist 112 ning abi- ja infotelefonidest,
ꟷ Häirekeskusega ühenduse saamise kiirus 112-le helistamise korral,
ꟷ helistaja probleemist arusaamine,
ꟷ päästekorraldaja poolt esitatud küsimuste asjakohasus,
ꟷ abivajaja rahulolu päästekorraldaja suhtlemisoskusega,
ꟷ üldine rahulolu telefoni teel osutatud abiga,
ꟷ ettepanekud Häirekeskuse pakutava teenuse edendamiseks.
Description
Sissejuhatus ; Vastajate sotsiaal-demograafiline taust ; Kokkuvõte