Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.otherEmor AS, läbiviija
dc.date.accessioned2021-05-03T10:09:12Z
dc.date.available2021-05-03T10:09:12Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://digiriiul.sisekaitse.ee/handle/123456789/2718
dc.descriptionSissejuhatus ; Vastajate sotsiaal-demograafiline taust ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractElanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015 ning 2017-2019 aastaga. Uuringu eesmärgiks oli kaardistada elanikkonna: ꟷ teadlikkus hädaabinumbrist 112 ning abi- ja infotelefonidest, ꟷ Häirekeskusega ühenduse saamise kiirus 112-le helistamise korral, ꟷ helistaja probleemist arusaamine, ꟷ päästekorraldaja poolt esitatud küsimuste asjakohasus, ꟷ abivajaja rahulolu päästekorraldaja suhtlemisoskusega, ꟷ üldine rahulolu telefoni teel osutatud abiga, ꟷ ettepanekud Häirekeskuse pakutava teenuse edendamiseks.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherHäirekeskuset_EE
dc.subjecthäirekeskusedet_EE
dc.subjecthädaabitelefonidet_EE
dc.subjectrahulolu-uuringudet_EE
dc.subjectelanikkondet_EE
dc.titleAbi- ja infoteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2020et_EE
dc.typeOtheret_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet