• Eesti
    • English
View Item 
  •   Digiriiul
  • Rakendusuuringud/Applied research
  • Kriisireguleerimine/Crisis regulation
  • View Item
  •  
  • Rakendusuuringud/Applied research
  • Kriisireguleerimine/Crisis regulation
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Abi- ja infoteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2020

Thumbnail
View/Open
Elanikkonna rahuolu uuringu aruanne_2020.pdf (610.8Kb)
Date
2020
Author
Emor AS, läbiviija
Metadata
Show full item record
Abstract
Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015 ning 2017-2019 aastaga. Uuringu eesmärgiks oli kaardistada elanikkonna: ꟷ teadlikkus hädaabinumbrist 112 ning abi- ja infotelefonidest, ꟷ Häirekeskusega ühenduse saamise kiirus 112-le helistamise korral, ꟷ helistaja probleemist arusaamine, ꟷ päästekorraldaja poolt esitatud küsimuste asjakohasus, ꟷ abivajaja rahulolu päästekorraldaja suhtlemisoskusega, ꟷ üldine rahulolu telefoni teel osutatud abiga, ꟷ ettepanekud Häirekeskuse pakutava teenuse edendamiseks.
Description
Sissejuhatus ; Vastajate sotsiaal-demograafiline taust ; Kokkuvõte
Collections
  • Kriisireguleerimine/Crisis regulation

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DigiriiulCommunitiesBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback