Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2019
Kokkuvõte
Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015., 2017. ja 2018. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli kaardistada elanikkonna:
▪ teadlikkus hädaabinumbrist 112 ning abi- ja infotelefonidest,
▪ Häirekeskusega ühenduse saamise kiirus 112-le helistamise korral,
▪ helistaja probleemist arusaamine,
▪ päästekorraldaja poolt esitatud küsimuste asjakohasus,
▪ abivajaja rahulolu päästekorraldaja suhtlemisoskusega,
▪ üldine rahulolu telefoni teel osutatud abiga,
▪ ettepanekud Häirekeskuse pakutava teenuse edendamiseks.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; Vastajate sotsiaal-demograafiline taust ; Kokkuvõte