Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.otherAS Emor, läbiviija
dc.date.accessioned2021-05-03T10:05:51Z
dc.date.available2021-05-03T10:05:51Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://digiriiul.sisekaitse.ee/handle/123456789/2717
dc.descriptionSissejuhatus ; Vastajate sotsiaal-demograafiline taust ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractElanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015., 2017. ja 2018. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli kaardistada elanikkonna: ▪ teadlikkus hädaabinumbrist 112 ning abi- ja infotelefonidest, ▪ Häirekeskusega ühenduse saamise kiirus 112-le helistamise korral, ▪ helistaja probleemist arusaamine, ▪ päästekorraldaja poolt esitatud küsimuste asjakohasus, ▪ abivajaja rahulolu päästekorraldaja suhtlemisoskusega, ▪ üldine rahulolu telefoni teel osutatud abiga, ▪ ettepanekud Häirekeskuse pakutava teenuse edendamiseks.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherHäirekeskuset_EE
dc.subjecthäirekeskusedet_EE
dc.subjecthädaabitelefonidet_EE
dc.subjectrahulolu-uuringudet_EE
dc.subjectelanikkondet_EE
dc.titleHädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2019et_EE
dc.typeOtheret_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet