• Eesti
    • English
Vaata 
  •   Digiriiul
  • Rakendusuuringud/Applied research
  • Kriisireguleerimine/Crisis regulation
  • Vaata
  •  
  • Rakendusuuringud/Applied research
  • Kriisireguleerimine/Crisis regulation
  • Vaata
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2017

Thumbnail
Vaata/Ava
Elanikkonna rahuolu uuringu aruanne_2017_Lõplik.pdf (763.0Kb)
Kuupäev
2017
Autor
AS Emor, läbiviija
Metadata
Näita täielikku nimetuse kirjet
Kokkuvõte
Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015. aastaga. Uuringu eesmärgiks on kaardisada elanikkonna:  teadlikkus hädaabinumbrist 112 ning abi- ja infotelefonidest,  Häirekeskusega ühenduse saamise kiirus 112-le helistamise korral,  helistaja probleemist arusaamine,  päästekorraldaja poolt esitatud küsimuste asjakohasus,  abivajaja rahulolu päästekorraldaja suhtlemisoskusega,  üldine rahulolu telefoni teel osutatud abiga.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; Vastajate sotsiaal-demograafiline taust ; Kokkuvõte
Kollektsioon
  • Kriisireguleerimine/Crisis regulation

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Tagasiside
 

 

Sirvi

Kogu Digiriiul SisukaartAastaAutoridPealkirjadMärksõnadSelles kollektsioonisAastaAutoridPealkirjadMärksõnad

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Tagasiside