1.-2. nimetus 2-st

    • Maksu- ja Tolliameti ümbrikupalgavastane reklaamikampaania tonaalsus hoiakute kujundajana 

      Evert, Ragne (Sisekaitseakadeemia, 2018)
      Lõputöö eesmärk on välja selgitada MTA ümbrikupalgavastase reklaamikampaania tonaalsuse ja inimeste hoiakute vaheline seos. Eesmärgi saavutamiseks püstitati neli uurimisülesannet, mis lahendatakse kasutades nii kvalitatiivset ...
    • Reklaamimaksu rakendamise probleemid Eestis 

      Kägo, Kristina (Sisekaitseakadeemia, 2013)
      Käesoleva lõputöö aktuaalsus seisnes selles, et rahandusministeeriumis on kohalike maksude seaduse eelnõu väljatöötamisel. Lõputöö eesmärgiks oli analüüsida reklaamimaksu rakendamise probleeme Eestis.