Maksu- ja Tolliameti ümbrikupalgavastane reklaamikampaania tonaalsus hoiakute kujundajana
Kokkuvõte
Lõputöö eesmärk on välja selgitada MTA ümbrikupalgavastase reklaamikampaania tonaalsuse ja inimeste hoiakute vaheline seos. Eesmärgi saavutamiseks püstitati neli uurimisülesannet, mis lahendatakse kasutades nii kvalitatiivset kui ka kvantitatiivset uurimisemetoodikat.
Selgus, et suur osa vastajatest ei poolda ümbrikupalga vastuvõtmist. Samas ei ole MTA tehtud kampaaniad inimesteni jõudnud, seega tuleks visuaalreklaame teha atraktiivsemaks, et tähelepanu võita. Samuti selgus, et inimesed eelistavad tänavapildis näha positiivsema tonaalsusega reklaame ning ootavad, et ka MTA kasutaks positiivsemaid kampaaniaid. Kuna pooled vastajad leiavad, et MTA maine ei ole nende arvamuse kohaselt väga hea, siis positiivsed reklaamid suudaksid mainet muuta paremaks ning inimesed oleksid altimad koostööle. Samuti teooria ja tehtud uuring annavad alust arvata, et positiivse tonaalsusega reklaamplakatid panevad ümbrikupalga vastuvõtmist pooldavaid inimesi ümber mõtlema seadusliku palga kasuks.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1. Reklaamikampaaniate olemus ja nendes kasutatavad mõjutusviisid ; 1.1. Reklaamikampaaniate olemus ; 1.2. Reklaamikampaaniate mõjutusviisid ja hoiakute kujunemine ; 2. Ümbrikupalgavastase reklaamikampaania korraldamine ja tonaalsuse eelistus ; 2.1. Ümbrikupalgavastase reklaamikampaania korraldamine ja tonaalsuse eelistus ; 2.1. Ümbrikupalgavastase reklaamikampaania "Ümbrikupalk hammustab sinu tulevikku" korraldus ja vastavus reklaami põhimõtetele ; 2.2. Positiivne ja negatiivne tonaalsus ümbrikupalgavastases reklaamikampaanias ; Kokkuvõte