Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.authorEvert, Ragne
dc.contributor.otherHaak, Marii, juhendaja
dc.contributor.otherSaar, Indrek, kaasjuhendaja
dc.contributor.otherSisekaitseakadeemia. Finantskolledž
dc.date.accessioned2018-06-15T07:27:56Z
dc.date.available2018-06-15T07:27:56Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://digiriiul.sisekaitse.ee123456789/2114
dc.descriptionSissejuhatus ; 1. Reklaamikampaaniate olemus ja nendes kasutatavad mõjutusviisid ; 1.1. Reklaamikampaaniate olemus ; 1.2. Reklaamikampaaniate mõjutusviisid ja hoiakute kujunemine ; 2. Ümbrikupalgavastase reklaamikampaania korraldamine ja tonaalsuse eelistus ; 2.1. Ümbrikupalgavastase reklaamikampaania korraldamine ja tonaalsuse eelistus ; 2.1. Ümbrikupalgavastase reklaamikampaania "Ümbrikupalk hammustab sinu tulevikku" korraldus ja vastavus reklaami põhimõtetele ; 2.2. Positiivne ja negatiivne tonaalsus ümbrikupalgavastases reklaamikampaanias ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractLõputöö eesmärk on välja selgitada MTA ümbrikupalgavastase reklaamikampaania tonaalsuse ja inimeste hoiakute vaheline seos. Eesmärgi saavutamiseks püstitati neli uurimisülesannet, mis lahendatakse kasutades nii kvalitatiivset kui ka kvantitatiivset uurimisemetoodikat. Selgus, et suur osa vastajatest ei poolda ümbrikupalga vastuvõtmist. Samas ei ole MTA tehtud kampaaniad inimesteni jõudnud, seega tuleks visuaalreklaame teha atraktiivsemaks, et tähelepanu võita. Samuti selgus, et inimesed eelistavad tänavapildis näha positiivsema tonaalsusega reklaame ning ootavad, et ka MTA kasutaks positiivsemaid kampaaniaid. Kuna pooled vastajad leiavad, et MTA maine ei ole nende arvamuse kohaselt väga hea, siis positiivsed reklaamid suudaksid mainet muuta paremaks ning inimesed oleksid altimad koostööle. Samuti teooria ja tehtud uuring annavad alust arvata, et positiivse tonaalsusega reklaamplakatid panevad ümbrikupalga vastuvõtmist pooldavaid inimesi ümber mõtlema seadusliku palga kasuks.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjectümbrikupalket_EE
dc.subjectreklaamet_EE
dc.subjecthoiakudet_EE
dc.titleMaksu- ja Tolliameti ümbrikupalgavastane reklaamikampaania tonaalsus hoiakute kujundajanaet_EE
dc.title.alternativeThe Tonality of the Estonian Tax and Customs Board's Public Service Announcement on Envelope Wages as a Creator of Attitudeset_EE
dc.typeThesiset_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet