Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.authorRekkor, Hegne
dc.contributor.otherGüldenkoh, Maret, juhendaja
dc.date.accessioned2024-06-11T12:56:41Z
dc.date.available2024-06-11T12:56:41Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://digiriiul.sisekaitse.ee/handle/123456789/3449
dc.descriptionSissejuhatus ; 1. Töökoha valikut mõjutavad tegurid ; 1.1. Karjääriteooriate erisused ; 1.2. Tööandja brändimise olulisus töökoha valikul ; 1.3. Tööandja motivatsioonipaketi olulisus ja ootused panganduskarjääri alustavatele noortele ; 2. Üliõpilaste ootused tööandjale ja pangandussektori ootused töötajatele ; 2.1. Uuringu metoodika, protsess ja valim ; 2.2. Ankeetküsitluste tulemused ; 2.2.1. Majandustudengite vastused ankeetküsitlusele ; 2.2.2. Krediidiasutuste vastused ankeetküsitlusele ; 2.3. Saadud tulemuste võrdlus, järeldused ja soovitused ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractLõputöö eesmärgiks oli selgitada välja Eesti majandustudengite karjääriootused seoses töötamisega pangandussektoris. Töö teoreetilises osas selgitati karjääriteooriate olemust ja sisu. Lisaks kirjeldati tööandja brändimise teoreetilist poolt, toodi välja olulised aspektid tööandja brändimisel ning selgitati, mis muudab tööandja olemasolevatele ja potentsiaalsetele töötajatele atraktiivseks. Samuti uuriti töötajate väärtustamise teoreetilisi aspekte, selgitati tööandja väärtuspakkumise olulisust ning toodi välja, mida see sisaldas. Empiirilises osas kirjeldati metoodikat ning anti ülevaade nii majandustudengite kui krediidiasutuste vastustest ankeetküsimustikele. Lisaks toodi välja põhilised erinevused ja sarnasused üliõpilaste ja krediidiasutuste vastustes, mille põhjal koostati krediidiasutustele soovitused enda efektiivsemaks brändimiseks. Lõputöö uuringu tulemusena selgus, et suur osa majandustudengitest on huvitatud pangandussektoris töötamisest ning peavad panga kui potentsiaalse tööandja atraktiivsuse määramisel olulisimateks aspektideks konkurentsiväärset palka, ettevõttesisest karjäärivõimalust ning kaugtöö võimalust. Lisaks selgus, et majandustudengid eeldavad pankadelt suuremat palka, kui neile reaalselt pakutakse, kuid väärtuspaketis peetakse oluliseks samu aspekte. Krediidiasutustele tehti efektiivsemaks brändimiseks kolm soovitust.et_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjectkarjääret_EE
dc.subjectbrändimineet_EE
dc.subjectpangadet_EE
dc.subjectmaineet_EE
dc.subjectmotivatsioonet_EE
dc.subjectüliõpilasedet_EE
dc.subjectcareeret_EE
dc.subjectbrandinget_EE
dc.subjectbankset_EE
dc.subjectreputationet_EE
dc.subjectmotivationet_EE
dc.subjectstudentset_EE
dc.titleEesti majandustudengite karjääriootused pangandussektorileet_EE
dc.title.alternativeEstonian Economics Undergraduates’ Career Expectations for the Banking Sectoret_EE
dc.typeThesiset_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet