Eesti majandustudengite karjääriootused pangandussektorile
Abstract
Lõputöö eesmärgiks oli selgitada välja Eesti majandustudengite karjääriootused seoses töötamisega pangandussektoris.
Töö teoreetilises osas selgitati karjääriteooriate olemust ja sisu. Lisaks kirjeldati tööandja brändimise teoreetilist poolt, toodi välja olulised aspektid tööandja brändimisel ning selgitati, mis muudab tööandja olemasolevatele ja potentsiaalsetele töötajatele atraktiivseks. Samuti uuriti töötajate väärtustamise teoreetilisi aspekte, selgitati tööandja väärtuspakkumise olulisust ning toodi välja, mida see sisaldas. Empiirilises osas kirjeldati metoodikat ning anti ülevaade nii majandustudengite kui krediidiasutuste vastustest ankeetküsimustikele. Lisaks toodi välja põhilised erinevused ja sarnasused üliõpilaste ja krediidiasutuste vastustes, mille põhjal koostati krediidiasutustele soovitused enda efektiivsemaks brändimiseks.
Lõputöö uuringu tulemusena selgus, et suur osa majandustudengitest on huvitatud pangandussektoris töötamisest ning peavad panga kui potentsiaalse tööandja atraktiivsuse määramisel olulisimateks aspektideks konkurentsiväärset palka, ettevõttesisest karjäärivõimalust ning kaugtöö võimalust. Lisaks selgus, et majandustudengid eeldavad pankadelt suuremat palka, kui neile reaalselt pakutakse, kuid väärtuspaketis peetakse oluliseks samu aspekte. Krediidiasutustele tehti efektiivsemaks brändimiseks kolm soovitust.
Description
Sissejuhatus ; 1. Töökoha valikut mõjutavad tegurid ; 1.1. Karjääriteooriate erisused ; 1.2. Tööandja brändimise olulisus töökoha valikul ; 1.3. Tööandja motivatsioonipaketi olulisus ja ootused panganduskarjääri alustavatele noortele ; 2. Üliõpilaste ootused tööandjale ja pangandussektori ootused töötajatele ; 2.1. Uuringu metoodika, protsess ja valim ; 2.2. Ankeetküsitluste tulemused ; 2.2.1. Majandustudengite vastused ankeetküsitlusele ; 2.2.2. Krediidiasutuste vastused ankeetküsitlusele ; 2.3. Saadud tulemuste võrdlus, järeldused ja soovitused ; Kokkuvõte