Sirvi Kriisireguleerimine/Crisis regulation märksõna järgi "rahulolu-uuringud"
1.-4. nimetus 4-st
-
Abi- ja infoteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2020
(Häirekeskus, 2020)Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015 ning 2017-2019 aastaga. Uuringu eesmärgiks oli ... -
Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2017
(Häirekeskus, 2017)Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015. aastaga. Uuringu eesmärgiks on kaardisada ... -
Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2018
(Häirekeskus, 2018)Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015. ja 2017. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli kaardistada ... -
Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2019
(Häirekeskus, 2019)Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015., 2017. ja 2018. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli ...