Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.authorRihkrand, Marili
dc.contributor.otherKoitla, Helle, juhendaja
dc.contributor.otherSaar, Indrek, kaasjuhendaja
dc.contributor.otherSisekaitseakadeemia. Finantskolledž.
dc.date.accessioned2021-06-02T12:50:16Z
dc.date.available2021-06-02T12:50:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://digiriiul.sisekaitse.ee/handle/123456789/2745
dc.descriptionSissejuhatus ; 1. Aktsiisipoliitika ja sotsiaalkampaaniate vahelised seosed ; 1.1. Kampaaniate mõju inimeste käitumisele ; 1.2. Alkoholiaktsiisi olemus ja seda mõjutavad tegurid ; 2. „Septembris ei joo“ kampaania mõju aktsiisilaekumistele ; 2.1. Uuringu metoodika ja protsess ; 2.2. Ülevaade „Septembris ei joo“ kampaaniast ; 2.3. Inimeste teadlikkus sotsiaalkampaaniast „Septembris ei joo“ ; 2.4. „Septembris ei joo“ kampaania mõju alkoholiaktsiisi laekumistele ; 2.5. Järeldused ja ettepanekud ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractLõputöö eesmärgiks on selgitada välja sotsiaalkampaania seos inimeste teadlikkuse, käitumise ja aktsiisilaekumistega. Selleks analüüsitakse kampaania nelja aastat ehk 2017-2020 ning nelja aastat enne seda kui Tervise Arengu Instituut kampaaniast korraldama hakkas ehk 2013-2016. Lõputöö eesmärkide täitmiseks on püstitatud järgmised uurimisülesanded: 1. Analüüsida teaduslikku kirjandust, mis käsitleb alkoholiaktsiisi, selle eesmärke ning laekumise mõjutajaid. 2. Analüüsida teaduslikku kirjandust, kuidas sotsiaalkampaaniad mõjutavad inimeste käitumist ja hoiakuid. 3. Analüüsida küsitlusest saadud andmete põhjal inimeste teadlikkust „Septembris ei joo“ kampaaniast ning analüüsida regressioonanalüüsiga aktsiiside laekumise statistikat. 4. Sünteesida uuringu tulemusi teooriaga ning teha järeldusi teadlikkuse ja kampaania mõju kohtaet_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjectalkoholet_EE
dc.subjectalkoholiaktsiiset_EE
dc.subjectkampaaniadet_EE
dc.subjectalkoholi liigtarvitamineet_EE
dc.title„Septembris ei joo“ kampaania mõju aktsiisilaekumisteleet_EE
dc.title.alternative„Don´t Drink in September“ the Impact of the Campaign on Excise Receipts.et_EE
dc.typeThesiset_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet