„Septembris ei joo“ kampaania mõju aktsiisilaekumistele
Kokkuvõte
Lõputöö eesmärgiks on selgitada välja sotsiaalkampaania seos inimeste teadlikkuse, käitumise ja aktsiisilaekumistega. Selleks analüüsitakse kampaania nelja aastat ehk 2017-2020 ning nelja aastat enne seda kui Tervise Arengu Instituut kampaaniast korraldama hakkas ehk 2013-2016.
Lõputöö eesmärkide täitmiseks on püstitatud järgmised uurimisülesanded:
1. Analüüsida teaduslikku kirjandust, mis käsitleb alkoholiaktsiisi, selle eesmärke
ning laekumise mõjutajaid.
2. Analüüsida teaduslikku kirjandust, kuidas sotsiaalkampaaniad mõjutavad inimeste käitumist ja hoiakuid.
3. Analüüsida küsitlusest saadud andmete põhjal inimeste teadlikkust „Septembris ei joo“ kampaaniast ning analüüsida regressioonanalüüsiga aktsiiside laekumise statistikat.
4. Sünteesida uuringu tulemusi teooriaga ning teha järeldusi teadlikkuse ja kampaania mõju kohta
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1. Aktsiisipoliitika ja sotsiaalkampaaniate vahelised seosed ; 1.1. Kampaaniate mõju inimeste käitumisele ; 1.2. Alkoholiaktsiisi olemus ja seda mõjutavad tegurid ; 2. „Septembris ei joo“ kampaania mõju aktsiisilaekumistele ; 2.1. Uuringu metoodika ja protsess ; 2.2. Ülevaade „Septembris ei joo“ kampaaniast ; 2.3. Inimeste teadlikkus sotsiaalkampaaniast „Septembris ei joo“ ; 2.4. „Septembris ei joo“ kampaania mõju alkoholiaktsiisi laekumistele ; 2.5. Järeldused ja ettepanekud ; Kokkuvõte