Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.authorKiigemägi, Laidi
dc.contributor.otherVau, Inga, juhendaja
dc.contributor.otherSisekaitseakadeemia. Finantskolledž
dc.date.accessioned2017-02-21T10:48:54Z
dc.date.available2017-02-21T10:48:54Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1056
dc.descriptionSissejuhatus ; 1.uuringu teoreetilised alused ; 1.1.Ülevaade uurimisviiside metoodikatest ; 1.2.Uurimismeetodi valik, tolli- ja aktsiisiinfo tutvustus ; 2.Uuringu läbiviimine, tulemuste analüüs ja ettepanekud ; 2.1.Klientide valim, küsimustik ja uuringu läbiviimine ; 2.2.Küsitluse läbiviimise tulemused, analüüs, tõlgendamine ja ettepanekud ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractKäesoleva lõputöö eesmärgiks on teostada klientide rahulolu uuring Maksu- ja Tolliameti tolli- ja aktsiisiinfo klientide hulgas. Analüüsida empiirilise uuringuga klientide rahulolu ja neid mõjutavaid tegureid. Leida üles kitsaskohad ja teha ettepanekuid nende kõrvaldamiseks ning rahulolu tõstmiseks. Uurimismeetodina kasutatakse kvalitatiivset meetodit. Töös antakse ülevaade teistest uuringumeetoditest, tutvustatakse uuringu mudeleid ja andmete kogumise meetodeid. Antakse ülevaade kontaktkeskuse kujunemisest ning tolli- ja aktsiisiinfo tööpõhimõtetest. Püstitatud eesmärgi saavutamiseks koostatakse küsimustik ja leitakse valim. Lõputöö tulemusena saadakse teada, millised kliendid kasutavad vastavat infoteenust, millised on probleemid, soovid ja ettepanekud parema teenuse saamiseks. Uuringu tulemuste põhjal esitab töö autor neli ettepanekut teenuse paremaks muutmiseks ja klientide rahulolu tõstmiseks.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjectkliendirahuloluet_EE
dc.subjectturundusuuringudet_EE
dc.subjectteeninduset_EE
dc.subjecttollet_EE
dc.titleMaksu- ja Tolliameti klientide rahulolu uuring tolli- ja aktsiisiinfo baasilet_EE
dc.typeThesiset_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet