Maksu- ja Tolliameti klientide rahulolu uuring tolli- ja aktsiisiinfo baasil
Kokkuvõte
Käesoleva lõputöö eesmärgiks on teostada klientide rahulolu uuring Maksu- ja
Tolliameti tolli- ja aktsiisiinfo klientide hulgas. Analüüsida empiirilise uuringuga
klientide rahulolu ja neid mõjutavaid tegureid. Leida üles kitsaskohad ja teha
ettepanekuid nende kõrvaldamiseks ning rahulolu tõstmiseks. Uurimismeetodina
kasutatakse kvalitatiivset meetodit. Töös antakse ülevaade teistest uuringumeetoditest,
tutvustatakse uuringu mudeleid ja andmete kogumise meetodeid. Antakse ülevaade
kontaktkeskuse kujunemisest ning tolli- ja aktsiisiinfo tööpõhimõtetest. Püstitatud
eesmärgi saavutamiseks koostatakse küsimustik ja leitakse valim. Lõputöö tulemusena
saadakse teada, millised kliendid kasutavad vastavat infoteenust, millised on
probleemid, soovid ja ettepanekud parema teenuse saamiseks. Uuringu tulemuste
põhjal esitab töö autor neli ettepanekut teenuse paremaks muutmiseks ja klientide
rahulolu tõstmiseks.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1.uuringu teoreetilised alused ; 1.1.Ülevaade uurimisviiside metoodikatest ; 1.2.Uurimismeetodi valik, tolli- ja aktsiisiinfo tutvustus ; 2.Uuringu läbiviimine, tulemuste analüüs ja ettepanekud ; 2.1.Klientide valim, küsimustik ja uuringu läbiviimine ; 2.2.Küsitluse läbiviimise tulemused, analüüs, tõlgendamine ja ettepanekud ; Kokkuvõte