Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.authorHinno, Risto
dc.contributor.otherSaar, Indrek, juhendaja
dc.contributor.otherElling, Tõnis, kaasjuhendaja
dc.contributor.otherSisekaitseakadeemia. Finantskolledž
dc.date.accessioned2017-02-21T08:35:20Z
dc.date.available2017-02-21T08:35:20Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1049
dc.descriptionSissejuhatus ; 1.Käibemaksu olemus ning majandusliku analüüsi alused ; 1.1.Lisandunud väärtuse maksu määra tõstmise maksuintsident ; 2.Käibemaksumäära tõstmise mõju hindadele ja leibkonnaliikmetele lühiperioodil ; 2.1.Tarbijahinnaindeksi olemus ning muutused ; 2.2.Lisandunud väärtuse maksu määra tõstmise mõju leibkonnaliikmetele ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractTöö on aktuaalne, sest 2009. aasta juulis tõsteti käibemaksu põhimäär endiselt 18%-lt 20%-ni, mis avaldas mõju tarbijate tarbimisvalikutele. Autorile teadaolevalt ei ole käibemaksu põhimäära tõstmise majanduslikku mõju tarbijate näitel teadustöö raames uuritud. Lõputöö uurimisobjekt on majanduslik mõju. Lõputöö eesmärk on analüüsida käibemaksu põhimäära mõju hindadele ning seeläbi ka erinevatele tarbijatele. Eesmärgi saavutamiseks autor: 1) annab ülevaate käibemaksust Euroopa Liidus ja Eestis; 2) analüüsib maksumäära tõstmise maksuintsidenti toetudes majandusteoreetilistele käsitlustele ning empiirilistele uuringutele; 3) analüüsib käibemaksumäära tõstmise tõttu toimunud tarbijahindade indeksi muutusi; 4) analüüsib tarbijahindade indeksi muutuste mõju leibkonnaliikmetele maakondade kaupa lühiperioodil.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjectkäibemakset_EE
dc.subjectmaksukorralduset_EE
dc.subjectmaksustamineet_EE
dc.subjecttarbijadet_EE
dc.titleKäibemaksumäära tõstmise mõju tarbijateleet_EE
dc.typeThesiset_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet