• Eesti
    • English
Vaata 
  •   Digiriiul
  • Üliõpilastööd/Theses
  • Finantskolledž (1996-...)
  • Vaata
  •  
  • Üliõpilastööd/Theses
  • Finantskolledž (1996-...)
  • Vaata
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Käibemaksumäära tõstmise mõju tarbijatele

Thumbnail
Vaata/Ava
2010_Hinno.pdf (464.0Kb)
Kuupäev
2010
Autor
Hinno, Risto
Metadata
Näita täielikku nimetuse kirjet
Kokkuvõte
Töö on aktuaalne, sest 2009. aasta juulis tõsteti käibemaksu põhimäär endiselt 18%-lt 20%-ni, mis avaldas mõju tarbijate tarbimisvalikutele. Autorile teadaolevalt ei ole käibemaksu põhimäära tõstmise majanduslikku mõju tarbijate näitel teadustöö raames uuritud. Lõputöö uurimisobjekt on majanduslik mõju. Lõputöö eesmärk on analüüsida käibemaksu põhimäära mõju hindadele ning seeläbi ka erinevatele tarbijatele. Eesmärgi saavutamiseks autor: 1) annab ülevaate käibemaksust Euroopa Liidus ja Eestis; 2) analüüsib maksumäära tõstmise maksuintsidenti toetudes majandusteoreetilistele käsitlustele ning empiirilistele uuringutele; 3) analüüsib käibemaksumäära tõstmise tõttu toimunud tarbijahindade indeksi muutusi; 4) analüüsib tarbijahindade indeksi muutuste mõju leibkonnaliikmetele maakondade kaupa lühiperioodil.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1.Käibemaksu olemus ning majandusliku analüüsi alused ; 1.1.Lisandunud väärtuse maksu määra tõstmise maksuintsident ; 2.Käibemaksumäära tõstmise mõju hindadele ja leibkonnaliikmetele lühiperioodil ; 2.1.Tarbijahinnaindeksi olemus ning muutused ; 2.2.Lisandunud väärtuse maksu määra tõstmise mõju leibkonnaliikmetele ; Kokkuvõte
Kollektsioon
  • Finantskolledž (1996-...)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Tagasiside
 

 

Sirvi

Kogu Digiriiul SisukaartAastaAutoridPealkirjadMärksõnadSelles kollektsioonisAastaAutoridPealkirjadMärksõnad

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Tagasiside