1.-4. nimetus 4-st

    • Abi- ja infoteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2020 

      Emor AS, läbiviija (Häirekeskus, 2020)
      Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015 ning 2017-2019 aastaga. Uuringu eesmärgiks oli ...
    • Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2017 

      AS Emor, läbiviija (Häirekeskus, 2017)
      Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015. aastaga. Uuringu eesmärgiks on kaardisada ...
    • Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2018 

      AS Emor, läbiviija (Häirekeskus, 2018)
      Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015. ja 2017. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli kaardistada ...
    • Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2019 

      AS Emor, läbiviija (Häirekeskus, 2019)
      Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015., 2017. ja 2018. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli ...