Otsi
1.-10. nimetus 10-st
Eestis hädaabinumbrile 112 sisenevate, hädaabiteadeteks mittekvalifitseeruvate kõnede analüüs Häirekeskuse töö optimeerimiseks
(Sisekaitseakadeemia, 2013)
Uurimistöö eesmärk on selgitada välja Eestis hädaabinumbrile 112 sisenevate, hädaabiteadeteks mittekvalifitseeruvate kõnede sisu ja valdkonnad ning lähtuvalt kõnede analüüsi tulemustest teha ettepanekuid Häirekeskuse töö ...
Uute info- ja kommunikatsioonitehnoloogia töövahendite juurutamisega seotud muudatuste juhtimine (Häirekeskuse näitel)
(Sisekaitseakadeemia, 2014)
Lõputöö eesmärgiks oli välja selgitada uute IKT töövahendite juurutusprotsessi kitsaskohad ning saadud tulemuste põhjal teha ettepanekuid juurutusprotsessi parandamiseks.
Häirekeskuse regionaalsete keskuste töökorralduse võrdlus
(Sisekaitseakadeemia, 2009)
Lõputöö eesmärgiks on Häirekeskuse töökorralduslike erinevuste võrdluse põhjal välja
selgitada, milline töökorralduslik mudel on Häirekeskuse jaoks parim osutatava teenuse
kvaliteedi parandamiseks ja ühtlustamiseks. Läbi ...
SOS2 kaardirakenduse teadlikkuse ja kohanemise uuring
(Sisekaitseakadeemia, 2017)
Lõputöö eesmärk on välja selgitada, kuidas tagada hädaabiteadete menetlemise ühe osana kiirem ja täpsem asukoht. Eesmärgi saavutamiseks püstitatud uurimisülesanded said töö vältel täidetud ning aitasid saavutada eesmärki. ...
Regionaalsete häirekeskuste moodustamisega tekkinud probleemide anlüüs ja lahendused
(Sisekaitseakadeemia, 2004)
Töö uurimisobjektiks on võetud regionaalsete häirekeskuste moodustamise käigus ja juba
moodustatud regionaalsete häirekeskuste töös tekkinud probleemid ja nende analüüs.
Lähtekohaks on antud töös päästeala prioriteetsed ...
Tegevuskoha hädaabinumbrilt 112 osutatava teenuse kvaliteedi parandamiseks
(Sisekaitseakadeemia, 2007)
Käesoleva lõputöö kirjutamise eesmärgiks on Häirekeskuse poolt hädaabinumbri 112 kaudu osutatava teenuse parandamise üldise tegevuskava väljatöötamine, tuginedes elanikkonna hulgas aastatel 2002 ja 2006 läbiviidud ...
Häirekeskuse tööandja brändi sisemise kuvandi roll värbamisprotsessis
(Sisekaitseakadeemia, 2020)
Uurimisprobleem on esitatud küsimusena, milline on Häirekeskuse tööandja brändi sisemise kuvandi roll uute töötajate värbamisprotsessis. Sünteesides teoreetilisi lähtealuseid ning uuringute tulemusi, tehti järeldused ning ...
Häirekeskuse päästekorraldajate läbipõlemise vähendamise vajadused ja võimalused
(Sisekaitseakadeemia, 2020)
Uurimisprobleem on püstitatud küsimusena, kas ja milline on vajadus Häirekeskuse päästekorraldajate läbipõlemise vähendamiseks. Eesmärgiks on selgitada välja Häirekeskuse päästekorraldajate läbipõlemise riski, selle seos ...
Häirekeskuse tehnilised töövahendid ja nende töökindlus
(Sisekaitseakadeemia, 2011)
Lõputöö eesmärk on leida võimalikult asjakohane lahendus muutmaks Häirekeskuse
tehnilised töövahendid kasutajasõbralikumaks ja töökindlamaks. Selleks tutvuti Hollandi,
Islandi, Soome ja Rootsi häirekeskuste tehniliste ...
Häirekeskuse praktikajuhendajate ettevalmistuse arendamise vajadused
(Sisekaitseakadeemia, 2021)
Lõputöö eesmärk on Häirekeskuse praktikajuhendajate tugisüsteemi kitsaskohtade välja selgitamine ning ettepanekute tegemine juhendajate ettevalmistuse parendamiseks.
Lähtuvast eesmärgist on sõnastatud järgmised ...