• Eesti
    • English
    • русский
View Item 
  •   Digiriiul
  • Üliõpilastööd / Theses
  • Päästekolledž (1997-...)
  • View Item
  •  
  • Üliõpilastööd / Theses
  • Päästekolledž (1997-...)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Häirekeskuse tööandja brändi sisemise kuvandi roll värbamisprotsessis

Thumbnail
View/Open
Anastassia Tulskaja - lõputöö.pdf (577.3Kb)
Date
2020
Author
Tulskaja, Anastassia
Show full item record
Abstract
Uurimisprobleem on esitatud küsimusena, milline on Häirekeskuse tööandja brändi sisemise kuvandi roll uute töötajate värbamisprotsessis. Sünteesides teoreetilisi lähtealuseid ning uuringute tulemusi, tehti järeldused ning sõnastati kolm ettepanekut Häirekeskuse tööandja brändi atraktiivsuse tõstmiseks, et tekitada potentsiaalsetes töötajates huvi Häirekeskuse kui tööandja vastu ning hoida ja väärtustada olemasolevaid töötajaid . Kokkuvõttes võib öelda, et värbamis- ja hoidmisstrateegia aitab kaasata parimaid töötajaid organisatsiooni,hoida olemasolevaid töötajaid. ningmuuta Häirekeskuse tööandja brändi atraktiivsemaks.
Description
Sissejuhatus ; 1. Tööandja brändi mõiste ja olemus ; 1.1. Tööandja brändi sisemine kuvand ; 1.2. Töötajate värbamise ja valiku protsess ; 2. Häirekeskuse tööandja brändi sisemise kuvandi uuring ; 2.1. Häirekeskus tööandjana ; 2.2. Uuringu eesmärk, läbiviimine ja valim ; 2.3. Uuringu tulemused ja analüüs ; 2.4. Uuringu järeldused ja ettepanekud ; Kokkuvõte
Collections
  • Päästekolledž (1997-...)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DigiriiulCommunitiesBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback