Häirekeskuse tööandja brändi sisemise kuvandi roll värbamisprotsessis
Kokkuvõte
Uurimisprobleem on esitatud küsimusena, milline on Häirekeskuse tööandja brändi sisemise kuvandi roll uute töötajate värbamisprotsessis. Sünteesides teoreetilisi lähtealuseid ning uuringute tulemusi, tehti järeldused ning sõnastati kolm ettepanekut Häirekeskuse tööandja brändi atraktiivsuse tõstmiseks, et tekitada potentsiaalsetes töötajates huvi Häirekeskuse kui tööandja vastu ning hoida ja väärtustada olemasolevaid töötajaid . Kokkuvõttes võib öelda, et värbamis- ja hoidmisstrateegia aitab kaasata parimaid töötajaid organisatsiooni,hoida olemasolevaid töötajaid. ningmuuta Häirekeskuse tööandja brändi atraktiivsemaks.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1. Tööandja brändi mõiste ja olemus ; 1.1. Tööandja brändi sisemine kuvand ; 1.2. Töötajate värbamise ja valiku protsess ; 2. Häirekeskuse tööandja brändi sisemise kuvandi uuring ; 2.1. Häirekeskus tööandjana ; 2.2. Uuringu eesmärk, läbiviimine ja valim ; 2.3. Uuringu tulemused ja analüüs ; 2.4. Uuringu järeldused ja ettepanekud ; Kokkuvõte