Show simple item record

dc.contributor.authorTulskaja, Anastassia
dc.contributor.otherTammela, Merle, juhendaja
dc.contributor.otherMeidla, Elina, kaasjuhendaja
dc.contributor.otherSisekaitseakadeemia. Päästekolledž.
dc.date.accessioned2020-06-29T08:05:05Z
dc.date.available2020-06-29T08:05:05Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://digiriiul.sisekaitse.ee123456789/2523
dc.descriptionSissejuhatus ; 1. Tööandja brändi mõiste ja olemus ; 1.1. Tööandja brändi sisemine kuvand ; 1.2. Töötajate värbamise ja valiku protsess ; 2. Häirekeskuse tööandja brändi sisemise kuvandi uuring ; 2.1. Häirekeskus tööandjana ; 2.2. Uuringu eesmärk, läbiviimine ja valim ; 2.3. Uuringu tulemused ja analüüs ; 2.4. Uuringu järeldused ja ettepanekud ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractUurimisprobleem on esitatud küsimusena, milline on Häirekeskuse tööandja brändi sisemise kuvandi roll uute töötajate värbamisprotsessis. Sünteesides teoreetilisi lähtealuseid ning uuringute tulemusi, tehti järeldused ning sõnastati kolm ettepanekut Häirekeskuse tööandja brändi atraktiivsuse tõstmiseks, et tekitada potentsiaalsetes töötajates huvi Häirekeskuse kui tööandja vastu ning hoida ja väärtustada olemasolevaid töötajaid . Kokkuvõttes võib öelda, et värbamis- ja hoidmisstrateegia aitab kaasata parimaid töötajaid organisatsiooni,hoida olemasolevaid töötajaid. ningmuuta Häirekeskuse tööandja brändi atraktiivsemaks.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjecthäirekeskusedet_EE
dc.subjectvärbamineet_EE
dc.subjectbrändimineet_EE
dc.titleHäirekeskuse tööandja brändi sisemise kuvandi roll värbamisprotsessiset_EE
dc.title.alternativeThe Estonian Emergency Response Centre's inner image of its brand as an employer and its role in the recruitment processet_EE
dc.typeThesiset_EE


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record