Reklaamiteenuste maksustamine käibemaksuga
Abstract
Lõputöö on aktuaalne, sest Euroopa kohtus on praegusel ajal arutlusel mitu lahendit, mis on seotud reklaamiteenustega. Ühtlasi muutus 2010. aastal käibemaksuseaduses teenuse käibe tekkimise koha üldreegel, seetõttu peaks vaatama, mis probleeme on Euroopa Kohtus arutletud reklaamiteenuste käibe tekkimise koha osas. Probleem seisneb selles, et reklaamiteenuse mõistet tõlgendatakse liikmesriikides erinevalt ning alati pole üheselt mõistetav, mis on reklaamiteenuste puhul käibe tekkimise kohaks. Reklaamiteenuste käibemaksuga maksustamise erisused on selle tõttu raskesti hoomatavad ja vaidlusi põhjustavad. Töö eesmärk on analüüsida reklaamiteenuste käibemaksuga maksustamist Euroopa Liidus.
Description
Sissejuhatus ; 1.Reklaamiteenuste maksustamine käibemaksuga. ; 1.1.Käibemaksu kujunemine ning olemus. ; 1.2.Teenuse käibe tekkimise koht. ; 2.Reklaamiteenuste käibemaksustaminse probleemid. ; 2.1.Reklaamiteenuse mõiste. ; 2.2.Teenuse käibe tekkimise koht reklaamiteenuse puhul ; Kokkuvõte