Otsi
1.-3. nimetus 3-st
E-õppe kui koolitusmeetodi tulemuslikkuse hindamine Maksu- ja Tolliameti näitel
(Sisekaitseakadeemia, 2009)
Töötajate arendamise üheks meetodiks on e-õpe. E-õpe on Internetis, Intranetis või veebis
toimuv õpe, kus õppija omandab teadmisi, oskusi. E-õppe puhul on oluline selle
ettevalmistamine, läbiviimine ja hindamine, kuna ...
Teenistujate hoiakute analüüs arenguvestluste läbiviimisel (Ida-Eesti Päästekeskuse näitel)
(Sisekaitseakadeemia, 2010)
Lõputöö eesmärgiks on välja selgitada, millised on Ida-Eesti
Päästekeskuse teenistujate hoiakud arenguvestluste läbiviimisel ja analüüsida arenguvestluste
tulemuslikkust. Lõputöös on püstitatud kaks hüpoteesi: 1. Ida-Eesti ...
Arenguvestluste läbiviimise protsessi analüüs Tallinna Vangla näitel
(Sisekaitseakadeemia, 2009)
Lõputöö aktuaalsus seisnes selles, et Tallinna Vanglas toimusid 2007. aastal suured
struktuurimuudatused – vahetus direktor ning loodi direktori asetäitjate ametikohad,
millega muutusid haldusalad. Samuti on üheks Tallinna ...