Raamatupidamisprogrammidest saadav informatsioon
Kokkuvõte
Töö on aktuaalne sest, et riik on huvitatud sellest, et esitatud majandusaasta aruanded oleksid korrektselt vormistatud ning andmete sisu oleks seadusega kooskõlas ning vastaks raamatupidamiskohustuslase reaalsele majandustegevusele. Lõputöö probleemiks on asjaolu, et puudub võrdlus raamatupidamisprogrammide võimalustest ja ettevõtjate poolt antava tagasiside suhtes. Töö eesmärgiks on anda hinnang raamatupidamisprogrammidest saadavale informatsioonile läbi klienditoe teeninduskvaliteedi. Töö eesmärgi saavutamiseks on püstitatud järgmised uurimisülesanded: 1. Anda ülevaade raamatupidamistarkvara olemusest. 2. Anda ülevaade raamatupidamisprogrammide loomise etappidest. 3. Analüüsida Eestis enamkasutatavate raamatupidamisprogrammide eeliseid ja puuduseid. 4. Analüüsida tarkvara kohta edastatavat informatsiooni läbi klienditoe teadlikuse. Uurimismeetodina kasutatakse kvalitatiivset uurimismeetodit, viiakse läbi küsitlus raamatupidamisprogramme vahendava klienditoega. Analüüsitulemustest selgus, et raamatupidamisprogrammide klienditoe poolt väljastatav informatsioon on korrektne ning usaldusväärne. Lõputöö koostaja hindas teenindamiskvaliteeti kõrgtasemel.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1.Raamatupidamistarkvara olemus ; 1.1.Raamatupidamistarkvara mõiste ; 1.2.Raamatupidamisprogrammide loomise etapid ; 2.Raamatupidamistarkvara tähstus ; 2.1.Eestis enimkasutatavad raamatupidamisprogrammid ; 2.2.Raamatupidamisprogramm kui informatsiooni edastaja ; Резюме