• Eesti
    • English
Vaata 
  •   Digiriiul
  • Üliõpilastööd/Theses
  • Finantskolledž (1996-...)
  • Vaata
  •  
  • Üliõpilastööd/Theses
  • Finantskolledž (1996-...)
  • Vaata
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Automaksu kehtestamise põhimõtted ja rakendusvõimalused keskkonnasäästlikkuse eesmärgil

Thumbnail
Vaata/Ava
Kukk, Merike_lõputöö.pdf (5.939Mb)
Kuupäev
2024
Autor
Kukk, Merike
Metadata
Näita täielikku nimetuse kirjet
Kokkuvõte
Lõputöö uurimisprobleem püstitatakse küsimusega: kuidas maksustada mootorsõidukeid Eestis, et väheneks sõidukite kasutamisega kaasnev negatiivne mõju keskkonnale. Lõputöö eesmärk on selgitada välja seoseid erinevate automaksu kehtestamise võimaluste ja keskkonnaseisundit kirjeldava näitaja vahel. Analüüsist selgus, et täismassil on suurim mõju CO2 heitmete tasemele võrreldes mootori võimsuse ja mootori mahuga. Analüüsi põhjal jõuti järelduseni, et tulemuslikult saaks keskkonnaprobleeme Eestis leevendada automaksu mudeli abil, mis sisaldaks baasosa 50 eurot, mis põhineks CO2 komponendil ning kaasaks täismassi komponendi.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1. Automaksust ja selle rakendusvõimalustest ; 1.1. Automaks maksupoliitika osana ; 1.2. Automaksu mõju keskkonnale ; 1.3. Automaksu süsteemide rakendamine Euroopa Liidu riikides ; 2. Uuring keskkonnasäästlikuse automaksu kehtamiseks Eestis ; 2.1. Uuringu metoodika ; 2.2. Uuringu tulemused ; 2.3. Uuringu järeldused ja ettepanekus ; Kokkuvõte
Kollektsioon
  • Finantskolledž (1996-...)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Tagasiside
 

 

Sirvi

Kogu Digiriiul SisukaartAastaAutoridPealkirjadMärksõnadSelles kollektsioonisAastaAutoridPealkirjadMärksõnad

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Tagasiside