Sirvi Kriisireguleerimine/Crisis regulation autori järgi "AS Emor, läbiviija"
-
Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2017
AS Emor, läbiviija (Häirekeskus, 2017)Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015. aastaga. Uuringu eesmärgiks on kaardisada ... -
Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2018
AS Emor, läbiviija (Häirekeskus, 2018)Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015. ja 2017. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli kaardistada ... -
Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2019
AS Emor, läbiviija (Häirekeskus, 2019)Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015., 2017. ja 2018. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli ...