Tolliteenuste juhtimine kaupade rahvusvahelises tarneahelas
Kokkuvõte
Lõputöö uurimisprobleem seisnes küsimuses, kuidas muuta tolliteenuste juhtimist kaupade rahvusvahelises
tarneahelas kvaliteetsemaks? Lõputöö eesmärk oli välja selgitada rahvusvahelises tarneahelas tolliteenuse
osutamise probleemid ning töötada välja ettepanekud tolliteenuste täiustamiseks rahvusvahelise kaubanduse
arengu tugevdamiseks. Töö tulemusena selgus, et tolliteenuste kvaliteedijuhtimise probleemid tulenevad suures osas kaupade üle tollipiiri liikumise riskide korraldusest. Selle põhjuseks oli see, et vedajatel võib tekkida tolliasutustega
suhtlemisel probleeme, mis tekivad järgmistel põhjustel: raskused dokumentatsiooni täitmisel, kauba
hilinemine tollivormistusel, sõidukite ja kaupade ladustamine ja ülemäärane teenustasu. Probleemid ja kahjud
tekivad, sellest, et dokumendid on korrektselt täitmata. Töö lõpus tehti mitmeid ettepanekuid tolliteenuste
täiustamiseks rahvusvahelise kaubanduse arengu tugevdamiseks.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1. Rahvusvaheliste tolliteenuste olemus ; 1.1. Tolliteenuste struktuur ja klassifikatsioon ; 1.2. Tolliteenuste kvaliteedijuhtimise süsteem ; 1.3. Kaasaegsete tolliteenuste probleemid ja soovitused nende täiustamiseks ; 2. Empiiriline uuring ; 2.1. Uuringu meetod, protsess ja valim ; 2.2. Intervjuu ja küsitluse tulemuste analüüs 2.3. Ettepanekud ja järeldused ; Kokkuvõte