dc.contributor.author | Marnot, Diana | |
dc.contributor.editor | Argus, Reili, keeletoimeteja | |
dc.date.accessioned | 2022-04-28T09:19:50Z | |
dc.date.available | 2022-04-28T09:19:50Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.issn | 978-9985-67-373-7 (pdf) | |
dc.identifier.uri | https://digiriiul.sisekaitse.ee/handle/123456789/2869 | |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.15158/vdxa-ed44 | |
dc.description | Sissejuhatus ; Prümi lepingu loomine ; Prümi võrgustiku toimimine ; Prümi otsuse kriitika ; Prümi süsteemi arendamine näotuvastussüsteemi kasutuselevõtuks ; Kokkuvõte | et_EE |
dc.description | <a href = " https://doi.org/10.15158/vdxa-ed44">https://doi.org/10.15158/vdxa-ed44</a> | |
dc.description.abstract | See kirjutis annab tutvustava ülevaate Prümi lepingu loomisest, toimimisest ja sellele
osaks saanud mõningasest kriitikast. Vajadus sõlmida Prümi leping tulenes Schengeni
ja Euroopa Liidu (EL) laienemise järel Euroopa riikide sisepiiride kontrolli järkjärgulisest
kadumisest. Kontrolli kadumise tõttu tekkisid rahvusvahelise kuritegevusega seotud
probleemid ja Euroopa riikidel tekkis vajadus tihendada riikidevahelist koostööd, et võidelda
terrorismi, piiriülese kuritegevuse ja ebaseadusliku sisserändega. Kuritegude lahendamise
hõlbustamiseks oli vaja võimaldada Euroopa õiguskaitseorganitel tõhusalt jagada
naaberriikidega kurijategijate DNA ja daktüloskoopilisi ehk sõrmejälgede andmeid ning
sõidukite registreerimisnumbreid. Prümi konventsiooniga (edaspidi Prümi leping) loodi
selleks vajalikud õiguslikud mehhanismid ja digitaalne taristu. | et_EE |
dc.language.iso | other | et_EE |
dc.publisher | Sisekaitseakadeemia | et_EE |
dc.subject | Prümi leping | et_EE |
dc.subject | piiriülene koostöö | et_EE |
dc.subject | julgeolek | et_EE |
dc.subject | piirikontroll | et_EE |
dc.subject | andmeside | et_EE |
dc.subject | biomeetriline tuvastamine | et_EE |
dc.subject | biomeetria | et_EE |
dc.title | Prümi lepingu ja otsuse rakendamisest | et_EE |
dc.type | Other | et_EE |