Onshop AS Sisustuskaubamaja suhtarvude ja maksevõime analüüs
Kokkuvõte
Lõputöö eesmärk on ettevõtte Onshop AS bilansi ja kasumiaruanne põhjal:
• analüüsida ettevõtte suhtarvud ja maksevõime;
• pankroti prognoosimine
Lõputöö koosneb kolmest osast, millest esimene on teoreetiline, kus autor seletab lahti ekaubanduse
mõiste, annab ülevaade kuidas maksustatakse e-kaubandust ja uurib interneti
kasutajate arvu Eestis. Teises peatükkis lõputöö autor teostab suhtarvude ja maksevõime
analüüsi. Kolmandas peatükkis lõputöö autor on teinud pankrotiohu prognoosi.
Uurimismeetodina lõputöö autor on kasutanud andmete kogumine, tõlgendamine ja
analüüsimine.
Töös teostatud analüüsist võib järeldada, et ettevõttel Onshop AS-il ei pea tekkida
raskusi lühiajaliste kohustuste katmiseks. Pankroti kordaja näitas ettevõtte hea
finantsseisundi (pankroti prognoosimise T-mudeli järgi).
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1.E-kaubandus ; 1.1.E-kaubanduse mõiste ; 1.2.Arvutid ja internet Eesti kodudes ; 1.3.Internetikaubanduse maksustamine ; 2.ONSHOPAS ehk ON24 ; 2.1.ON24 Sisustuskaubamaja tegevus ; 2.1.1.ON24 ärimudel ; 2.1.2.Konkurents ; 2.1.3.Ettevõtte majandusaasta aruanne ; 2.2.Likviidusse ja maksevõime analüüs ; 2.2.1.Puhaskäibekapital ehk käibekapital ; 2.2.2.Lühiajaliste kohustuste kattekordaja ; 2.2.3.Maksevõime kordaja ; 2.2.4.Maksevalmidustase ; 3.Pankrot ja selle prognoosimine ; 3.1.Pankrotikordaja ; 3.1.1.Altmani võrrand pankroti prognoosimiseks ; 3.1.2.Pankroti prognoosimise T mudel ; Kokkuvõte