Maksuametnike kliendisuhtluse mõju maksukuulekusele ja maksumaksjate hoiakute kujundamisele
Kokkuvõte
Probleem seisneb selles, et ametikeelest on
tavakodanikel raske aru saada. Maksuametnikud eeldavad, et inimesed teavad maksuseadustes
erinevaid ja maksuametnike kasutatavate erialaterminite sisu, kuid asjaolu kohta puudub piisav
materjal. Kui ametikeele mõistmine on keeruline, siis raskendab see kliendi maksukuulekat käitumist.
Töö eesmärgiks on analüüsida maksuametnike kliendisuhtluse mõju maksukuulekusele ja
maksumaksjate hoiakute kujundamisele. Eesmärgi saavutamiseks on püstitatud neli uurimisülesannet:
Analüüsida maksuametniku kliendisuhtluse mõju.
Anda ülevaade maksukuulekust mõjutavatest teguritest.
Analüüsida Eesti elanike arusaamist maksuametnike kasutatavatest erialaterminitest ja suhtumisest
maksude tasumisse.
Analüüsida erialaterminite kasutamise mõju maksukuulekusele ja inimeste hoiakutele.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1.Maksuhalduri kliendipõhine suhtlemine ; 1.1.Maksuametniku kliendipõhise suhtluse mõju ; 1.2.Maksukuulekust mõjutavad tegurid ; 2.Kliendisuhtluse mõju maksukuulekusele ; 2.1.Eesti elanike maksualastest erialaterminitest arusaamine ja suhtumine maksude tasumisse ; 2.2.Erialaterminitest arusaadavuse mõju maksukuulekusele ja inimeste hoiakutele ; Kokkuvõte