• Eesti
    • English
    • русский
Vaata 
  •   Digiriiul
  • Üliõpilastööd / Theses
  • Halduskolledž (2002-2010)
  • Vaata
  •  
  • Üliõpilastööd / Theses
  • Halduskolledž (2002-2010)
  • Vaata
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

E-õppe kui koolitusmeetodi tulemuslikkuse hindamine Maksu- ja Tolliameti näitel

Thumbnail
Vaata/Ava
2009_Zirk.pdf (246.2Kb)
Kuupäev
2009
Autor
Zirk, Grete
Näita täielikku nimetuse kirjet
Kokkuvõte
Töötajate arendamise üheks meetodiks on e-õpe. E-õpe on Internetis, Intranetis või veebis toimuv õpe, kus õppija omandab teadmisi, oskusi. E-õppe puhul on oluline selle ettevalmistamine, läbiviimine ja hindamine, kuna õppija iseseisvalt. Koolituse tulemuslikkuse hindamine võimaldab määrata, kas e-õppe kursusele seatud eesmärgid täideti, millist kasu sai organisatsioon, hinnata koolitusprotsessi juhtimist ning täiustada koolitust tulevikus. Varasemad uuringud (Kusnets 2007; Mäeorg 2006; Puust 2005; Vahur 2005) ning autori praktiline kogemus Maksu- ja Tolliametis näitab, et e-õppe tulemuslikkuse hindamine on väheuuritud valdkond. Sellest lähtuvalt on lõputöö probleem- milline on e-õppe kui koolitusmeetodi tulemuslikkuse hindamise võimalused ja neid mõjutavad tegurid MTA eõpikeskkonna Edutizer näitel. Antud töö eesmärgiks on analüüsida e-õppe kui koolitusmeetodi tulemuslikkuse hindamise võimalusi ja neid mõjutavaid tegureid Maksu- ja Tolliameti eõpikeskkonna Edutizer näitel. Eesmärgi saavutamiseks analüüsis autor teoreetilisi allikaid, viis läbi struktureeritud intervjuud Maksu- ja Tolliameti e-õppe ettevalmistajate, läbiviijate ning juhtidega ning kasutas induktiivset analüüsimis- ja tõlgendamismeetodit. E-õppe tulemuslikkuse hindamise analüüsimisel tugines autor Van Slyke, Kittener ja Belanger`i (2000); Marshalli ja Shriver`i (2000) ning Donald L. Kirkpatricku (1998) teoreetilistele seisukohtadele. Teoreetilistest seisukohtadest lähtuvalt jõuti järelduseni, et e-õppe tulemuslikkust aitab hinnata mudel, mis tagab süsteemse ülevaate tulemustest erinevatel tasanditel ning arvestab keskkonnast tulenevate tegurite mõjuga. Empiirilistest andmetest selgus, et Maksu- ja Tolliametis puudub e-õppe kursuste hindamiseks süsteem, kuid tulemustena tõi autor välja võimalused hindamiseks ja tegurid mis soodustavad või takistavad hindamist.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1.E-õpe kui koolitusmeetod organisatsioonis ; 2.E-õpe tulemuslikkuse hindamine ; 3.Empiiriline osa ; 3.1.Organisatsiooni kirjeldus ; 3.2.Empiiriliste andmete kogumine ; 3.3.Intervjuude ettevalmistamine, läbiviimine ja töötlemine ; 3.4.Intervjuu tulemused ; 3.5.Tulemuste arutelu ; 3.4.Järeldused ja ettepanekud ; Kokkuvõte
Kollektsioon
  • Halduskolledž (2002-2010)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Tagasiside
 

 

Sirvi

Kogu Digiriiul SisukaartAastaAutoridPealkirjadMärksõnadSelles kollektsioonisAastaAutoridPealkirjadMärksõnad

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Tagasiside