dc.contributor.author | Jalasto, Sigrid | |
dc.contributor.other | Karton, Inga, juhendaja | |
dc.contributor.other | Sisekaitseakadeemia. Justiitskolledž | |
dc.date.accessioned | 2017-03-17T09:17:54Z | |
dc.date.available | 2017-03-17T09:17:54Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1211 | |
dc.description | Sissejuhatus ; 1.Teoreetiline taust ; 1.1.Motiveeriva intervjueerimise olemus ; 1.1.1.MI definitsioon ja taust ; 1.1.2.MI õppimis- ja rakendamiseetodid ; 1.2.MI tähtsus korrektsiooniasutuses ja selle tõhusus ; 1.3.Isikujoonte teooria olemus ja mõõtmine ; 1.3.1.Isiksuse mõiste ; 1.3.2.Uue põlvkonna isiksuseteooriad ; 1.3.3.Isiksusjoonte seadumised ja mõõtmine ; 2.Uurimismeetod ; 2.1.Meetod ; 2.1.1.Küsimustik ; 2.1.2.protseduur ; 2.1.3.Valim ; 3.Tulemused ja arutelu ; 3.1.Korrelatsioonseosed ; 3.2.keskmiste võrdlus ; 3.2.1.MI koolituse läbinute ja mitteläbinute võrdlus ; 3.2.2.Kolme grupi, korrelatsioonilise, mittekorrektsioonilise ja muu taustaga võrdlus ; 3.2.3.Soolise erinevuste võrdlus ; 3.3.Arutelu ; Kokkuvõte | et_EE |
dc.description.abstract | Käesoleva lõputöö eesmärgiks on välja selgitada vanglates töötavate ametnike
isiksuste struktuurid, võrrelda erinevate gruppide (nt MI koolituse läbinud vs
mitteläbinud; vähese konfliktitasemega ja suure konfliktitasemega ametnikud)
isiksuste struktuure omavahel ja kirjeldada ära võimalikud erinevused ja sarnasused
mis nende vahel esinevad. | et_EE |
dc.language.iso | other | et_EE |
dc.publisher | Sisekaitseakadeemia | et_EE |
dc.subject | intervjueerimine | et_EE |
dc.subject | isiksus | et_EE |
dc.subject | vanglad | et_EE |
dc.subject | motivatsioon | et_EE |
dc.title | Motiveeriva intervjueerimise olemus ja läbiviijate isiksus Eesti vanglate näitel | et_EE |
dc.type | Thesis | et_EE |