Motiveeriva intervjueerimise olemus ja läbiviijate isiksus Eesti vanglate näitel
Abstract
Käesoleva lõputöö eesmärgiks on välja selgitada vanglates töötavate ametnike
isiksuste struktuurid, võrrelda erinevate gruppide (nt MI koolituse läbinud vs
mitteläbinud; vähese konfliktitasemega ja suure konfliktitasemega ametnikud)
isiksuste struktuure omavahel ja kirjeldada ära võimalikud erinevused ja sarnasused
mis nende vahel esinevad.
Description
Sissejuhatus ; 1.Teoreetiline taust ; 1.1.Motiveeriva intervjueerimise olemus ; 1.1.1.MI definitsioon ja taust ; 1.1.2.MI õppimis- ja rakendamiseetodid ; 1.2.MI tähtsus korrektsiooniasutuses ja selle tõhusus ; 1.3.Isikujoonte teooria olemus ja mõõtmine ; 1.3.1.Isiksuse mõiste ; 1.3.2.Uue põlvkonna isiksuseteooriad ; 1.3.3.Isiksusjoonte seadumised ja mõõtmine ; 2.Uurimismeetod ; 2.1.Meetod ; 2.1.1.Küsimustik ; 2.1.2.protseduur ; 2.1.3.Valim ; 3.Tulemused ja arutelu ; 3.1.Korrelatsioonseosed ; 3.2.keskmiste võrdlus ; 3.2.1.MI koolituse läbinute ja mitteläbinute võrdlus ; 3.2.2.Kolme grupi, korrelatsioonilise, mittekorrektsioonilise ja muu taustaga võrdlus ; 3.2.3.Soolise erinevuste võrdlus ; 3.3.Arutelu ; Kokkuvõte