dc.contributor.author | Pukk, Kaisa | |
dc.contributor.other | Jõõgre, Melle, juhendaja | |
dc.contributor.other | Sisekaitseakadeemia. Finantskolledž | |
dc.date.accessioned | 2017-02-23T07:31:48Z | |
dc.date.available | 2017-02-23T07:31:48Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1085 | |
dc.description | AUTOR EI SOOVI, ET TÖÖ OLEKS KÄTTESAADAV E-KESKKONNAS | et_EE |
dc.description | Sissejuhatus ; 1.Vedelkütuse erimärgimärgistamine ja selle järelevalve alla jätmise regulatsioon ; 1.1.Vedelkütuse erimärgistamise eesmärk ja regulatsioon Eestis ; 1.2.Erimärgistatud vedelkütuse järelevalve alla jätmise regulatsioon ; 2.Erimärgistatud vedelkütuse järelevalve alla jätmise kontrollsüsteemid Maksu- ja Tolliametis ; 2.1.Kuni 31.03.2010 kehtinud erimärgistatud vedelkütuse järelevalve alla jätmise faktisüsteem ; 2.2.Alates 01.04.2010 käivitatud aktsiisikaupade tollijärelevalve infosüsteem ; Kokkuvõte | |
dc.description.abstract | Lõputöö eesmärgiks on analüüsida aktsiisikaupade järelevalve infosüsteemi (edaspidi JVIS) rakendamist, kasutates Maksu- ja Tolliameti (edaspidi MTA) kontrollsüsteemide võrdlusmeetodit. Töö autor võrdleb MTA-s kuni 30.03.2010 kehtinud faksisüsteemi ja alates 01.04.2010 käivitatud JVIS-i.
Lõputöö koosneb kahest peatükist. Esimeses osas annab autor ülevaate vedelkütuse erimärgistamisest, regulatsioonist ning avaldab järelevalve olemuse. Teises peatükis on kirjeldatud ja võrreldud MTA-s kuni 30.03.2010 kehtinud faksil põhinevat kontrollsüsteemi ja alates 01.04.2010 käivitatud JVIS-i. Lisadena on autori poolt läbi viidud kaks küsitlust ja neli intervjuud MTA erinevates valdkondades töötavate ametnikega.
Töö käigus selgus, et kuni 30.03.2010 kehtinud süsteem oli aja-, tööjõu- ja ressursikulukas ning uue elektroonse süsteemi kasutuselevõtt oli õigustatud. Vaatamata uue süsteemi tõhususele ilmnes juba rakendamise esimeste nädalate jooksul mitmeid tehnilisi probleeme. Töö tulemusena pakub autor omapoolseid ettepanekuid, et ühtlustada ning lihtsustada elektroonse infosüsteemi kasutamist nii ametnike kui ka klientide seisukohast. Käesolevat lõputööd on võimalik rakendada MTA-s ametisisese õppe- ja kontrollsüsteeme tutvustava ning võrdleva dokumendina.Lõputöö eesmärgiks on analüüsida aktsiisikaupade järelevalve infosüsteemi (edaspidi JVIS) rakendamist, kasutates Maksu- ja Tolliameti (edaspidi MTA) kontrollsüsteemide võrdlusmeetodit. Töö autor võrdleb MTA-s kuni 30.03.2010 kehtinud faksisüsteemi ja alates 01.04.2010 käivitatud JVIS-i.
Lõputöö koosneb kahest peatükist. Esimeses osas annab autor ülevaate vedelkütuse erimärgistamisest, regulatsioonist ning avaldab järelevalve olemuse. Teises peatükis on kirjeldatud ja võrreldud MTA-s kuni 30.03.2010 kehtinud faksil põhinevat kontrollsüsteemi ja alates 01.04.2010 käivitatud JVIS-i. Lisadena on autori poolt läbi viidud kaks küsitlust ja neli intervjuud MTA erinevates valdkondades töötavate ametnikega.
Töö käigus selgus, et kuni 30.03.2010 kehtinud süsteem oli aja-, tööjõu- ja ressursikulukas ning uue elektroonse süsteemi kasutuselevõtt oli õigustatud. Vaatamata uue süsteemi tõhususele ilmnes juba rakendamise esimeste nädalate jooksul mitmeid tehnilisi probleeme. Töö tulemusena pakub autor omapoolseid ettepanekuid, et ühtlustada ning lihtsustada elektroonse infosüsteemi kasutamist nii ametnike kui ka klientide seisukohast. Käesolevat lõputööd on võimalik rakendada MTA-s ametisisese õppe- ja kontrollsüsteeme tutvustava ning võrdleva dokumendina. | et_EE |
dc.language.iso | other | et_EE |
dc.publisher | Sisekaitseakadeemia | et_EE |
dc.subject | aktsiisimaks | et_EE |
dc.subject | järelevalve | et_EE |
dc.subject | vedelkütused | et_EE |
dc.title | Erimärgistatud vedelkütuse järelevalve alla jätmine | et_EE |
dc.type | Thesis | et_EE |