Sirvi märksõna järgi "liiklusohutus"
1.-20. nimetus 20-st
-
Alarmsõiduki juhtide koolitussüsteemi kaasajastamine lähtuvalt päästeala spetsiifikast
(Sisekaitseakadeemia, 2010)Lõpuöö eesmärgiks on välja selgitada lähtuvalt päästetehnika spetsiifikast seadusandlusega reguleeritud ning päästekeskuste poolt pakutava alarmsõidukijuhtide koolituse sobivus päästeteenistujatele. Töö käigus uuritakse ... -
Alarmsõidukijuhi koolituse süstematiseerimine
(Sisekaitseakadeemia, 2012)Lõputöö eesmärgiks on välja töötada ettepanekud alarmsõidukijuhtide koolituse korraldamise süstematiseerimiseks, et seeläbi parandada koolituste efektiivsust ja vähendada politseisõidukite osalusel toimuvaid liiklusõnnetusi. ... -
Eaka kergliikleja liiklusturvalisust mõjutavad tegurid
(Sisekaitseakadeemia, 2009)Lõputöö uuringu objektiks on eakate kergliiklejate liiklusturvalisus. Uuringu aineks on eakate kergliiklejate suhtumine liiklusohutusse ja need liiklusohud, mida vanurid peavad ise eriti olulisteks. Lõputöö eesmärk on ... -
Eakate jalakäijate liikluskäitumine sõidutee ületamisel Harjumaa näitel
(Sisekaitseakadeemia, 2014)Magistritöö peamiseks uurimisprobleemiks on eakate jalakäijate liikluskäitumine sõidutee ületamisel ning eesmärgiks selgitada välja eakate jalakäijate liikluskäitumisega seotud hoiakuid ja esitada ettepanekud nende ... -
Eritalitussõidukite juhtide täiendkoolituse analüüs Lõuna-Eesti päästekeskuses
(Sisekaitseakadeemia, 2008)Lõputöö eesmärgiks on välja selgitada, milline on autojuhtide täiendkoolituse perioodilisus tagamaks autojuhtide professionaalsuse ning aitaks tõsta alarmsõidu turvalisust. Lõputöö teema on aktuaalne, kuna seni pole Eesti ... -
Fototehnika kasutamine liiklusjärelevalves kiiruskaamera näitel
(Sisekaitseakadeemia, 2009)Töö esimene osa hõlmab endas ülevaadet Eesti Vabariigi liikluse olukorrast, liiklusõnnetustest (LÕ) ning inimkannatanutega LÕ iseloomust. Teises pooles on käsitletud võimalusi kiiruste ohjamiseks kiiruskaamerate abil ja ... -
Hinnang aastatel 2009-2013 Politsei- ja Piirivalveameti ning Maanteeameti koostöös läbiviidud jalakäijatele ja jalgratturitele suunatud teavituskampaaniatele
(Sisekaitseakadeemia, 2014)Lõputöö eesmärk on analüüsida valdkonda puudutavaid statistilisi näitajaid, MNTA ja PPA koostöös läbiviidud teavituskampaaniaid ning liiklejate hinnanguid ja pakkuda välja lahendusi muutmaks teavituskampaaniad senisest ... -
Kiiruseületamise eest määratava karistuse seos liikluskäitumisega Eestis
(Sisekaitseakadeemia, 2015)Töös otsitakse vastust uurimisprobleemile – kas liikluskäitumine ja liiklusohutus sõltuvad kiiruseületamise eest määratavatest karistustest? Tulenevalt urimisprobleemist on magistritöö eesmärk välja selgitada kiiruseületamise ... -
Kiiruskaamerate mõju liiklusohutusele Tallinna-Tartu maanteel
(Sisekaitseakadeemia, 2012)Magistritöös käsitletav probleem seisneb kiiruskaamerate mõju hindamises liiklusohutusele Tallinna-Tartu maanteel. Töö eesmärk on selgitada välja kiiruskaamerate mõju liiklusohutusele Tallinna-Tartu maanteel ning esitada ... -
Kiiruskaamerate targa ja teaduspõhise kasutamise võimalused liiklusturvalisuse tagamisel
(Sisekaitseakadeemia, 2023)Artiklis kirjeldatakse mobiilsete ja statsionaarsete kiiruskaamerate tõhusa, nutika ja teaduspõhise kasutamise võimalusi liiklusohutuse parandamise eesmärgil. Artikli kirjutamisel on lähtutud selles valdkonnas teistes ... -
Mootorsõiduki juhtide haigus- ja väsimusseisundi tuvastamine ja sellega seonduvad probleemid
(Sisekaitseakadeemia, 2013)Lõputöö eesmärgiks oli välja selgitada mootorsõiduki juhtide haigus- ja väsimusseisundi tuvastamisega seonduvad probleemid, töös nimetatud seisundite tuvastamisega seonduvate seaduslike aluste tutvustamine ning juhtide ... -
Noorte ja eakate mootorsõidukijuhtide liiklusohutusalaste teadmiste ja –riskeeriva käitumise vastavus
(Sisekaitseakadeemia, 2018)Tulenevalt ühiskonna suurenenud mobiilsusest, rahvastiku vananemisest ja liiklusohutusalaste teadmiste pikaaegsele sedastamisele on töö autor tõstatanud uurimisprobleemi ja sellest lähtuvalt uurimisküsimused. Lõputöö ... -
Ohutute möödasõitude sooritamise võimalused ületamata piirkiirust ning rikkumata liiklusseadust Tallinn-Tartu maantee lõigul
(Sisekaitseakadeemia, 2022)Lõputöö eesmärk on välja selgitada ohutu liiklemise võimalused Tallinn-Tartu maantee lõigul järgides piirkiirust ning anda soovitusi, kuidas muuta möödasõitude sooritamine ohutumaks -
Projekti "Kaitse end ja aita teist" ohutusalase ennetustöö tõhusus Jõgevamaa üldhariduskoolides
(Sisekaitseakadeemia, 2008)Lõputöö eesmärgiks on välja selgitada projektipõhise ohutusalase ennetustöö tõhusus Jõgevamaa üldhariduskoolides ning määratleda valdkonniti ohutusalase ennetustöö edasine vajadus. Lõputöö koosneb neljast peatükist. ... -
Sisekaitseakadeemia toimetised: Lisa 2014(12)
(Tallinn : Sisekaitseakadeemia, 2014)Toimetised : Lisa sisaldab nii akadeemilisi käsitlusi kui ka esialgseid mõttearendusi sisejulgeolekuga seonduvatel teemadel ehk siis uuringumärkmeid.Sooviks oli jätkuvalt katta käsitlustega võimalikult lai ampluaa ... -
Statsionaarnse automaatse kiirusmõõtesüsteemi rakendamine Eestis
(Sisekaitseakadeemia, 2011)Lõputöö koosneb kahest peatükist, millest esimeses osas tuuakse välja automaatse kiirusmõõtesüsteemi rakendamine liiklusjärelevalves ja üldine mõju liiklusohutusele, seadusandluslikud aspektid ning antakse ülevaade Eestis ... -
Tallinn-Tartu maantee nelja-realiseks ehitamise mõju liiklusõnnetuste vähendamisele
(Sisekaitseakadeemia, 2007)Käesolev lõputöö kirjeldab Eesti ühe suurima põhimaantee, T2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maantee olukorda praegusel hetkel. Milline on tee asetus, kurvid, kui suur on liiklustihedus, kui palju ja millist tüüpi liiklusõnnetusi ... -
Tule-, vee- ja liiklusohutuse alane ennetusuuring : lõppraport
(Sisekaitseakadeemia, 2012)Uuringu eesmärgiks oli välja selgitada kõige tõhusamad teavitamise lahendused ja infokanalid, et jõuda õnnetussurmade ennetamisel oluliste sihtrühmade, sealhulgas näiteks erinevate vanuse- ja rahvusrühmadeni. Selleks anti ... -
Turvalisuspoliitika 2011: kokkuvõte "Turvalisuspoliitika põhisuundade aastani 2015" täitmisest
(Sisekaitseakadeemia, 2011)Turvalisus on üks peamisi ühiskonnaliikmete hüvesid ja sellele on vääramatu õigus kõikidel inimestel. Turvalisus peab katma kogu riigi territooriumi ning seda saab tõhusalt tagada ainult koosöös erinevate osapoolte vahel. ... -
Vabaühenduste ja vabatahtlike kaasamise võimalused liiklusohutuse tagamisel Tallinna linna näitel
(Sisekaitseakadeemia, 2014)Lõputöö aktuaalsus: riigi ressursid elanike heaolu tagamisel on piiratud ning ühiskonnas eksisteerivate probleemide lahendamiseks vabaühenduste ja vabatahtlike kaasamist liiklusohutuse tagamisel ei ole seni uuritud. Probleemi ...