1.-5. nimetus 5-st

    • Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2017 

      AS Emor, läbiviija (Häirekeskus, 2017)
      Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015. aastaga. Uuringu eesmärgiks on kaardisada ...
    • Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2018 

      AS Emor, läbiviija (Häirekeskus, 2018)
      Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015. ja 2017. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli kaardistada ...
    • Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2019 

      AS Emor, läbiviija (Häirekeskus, 2019)
      Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015., 2017. ja 2018. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli ...
    • Lastevanematele suunatud ennetuskampaania eel- ja järeluuring 

      AS Emor, läbiviija (Siseministeerium, 2014)
      Siseministeeriumi poolt tellitud uuringu eesmärgiks oli kaardistada lastevanemate teadlikkust ja arusaamu seoses nende rolliga laste riskikäitumise ennetamisel ja vähendamisel ning hinnata temaatilise meediakampaania ...
    • Siseturvalisuse avaliku arvamuse uuring 

      AS Emor, läbiviija (Siseministeerium, 2018)
      Uuringu eesmärgiks on selgitada Eesti elanike hinnanguid enda, kodukoha ja riigi turvalisusega seonduvalt, hoiakuid igaühe rolli ja panuse kohta turvalisuse tagamisel ning suhtumisi siseturvalisuse valdkonna vabatahtliku ...