Psühholoogilise võimestumise kontseptsiooni rakendamine kinnipeetavatele suunatud tegevustes taasühiskonnastamise eesmärgil
Abstract
Käesoleva magistritöö eesmärk oli välisriikide taasühiskonnastamisepraktika analüüsi käigus välja selgitada, kuidas kinnipeetavate psühholoogilisele võimestamisele suunatud sekkumised toetavad nende taasühiskonnastumist
Description
Mõistete loetelu ; Sissejuhatus ; 1. Psühholoogilise võimestumise kontseptsiooni teoreetilised lähtekohad ; 1.1. Psühholoogilise võimestumise protsess ja selle tulemused ; 1.2. Toetavad tegevused psühholoogilise võimestumise saavutamiseks ; 1.3. Vangistuse negatiivsed mõjud ja taasühiskonnastumist toetavad tegurid ; 2. Võimestumise elementide rakendamine vanglates ; 2.1. Uuringu metodoloogia ja valim ; 2.2. Mõtluspraktikate rakendamine vanglates, seosed võimestumise kontseptsiooniga ja taasühiskonnastumisega ; 2.3. Koertega seotud tegevused USA vanglates, seosed võimestumise kontseptsiooni elementidega ja taasühiskonnastumisega ; 2.4. Tekstidega töötamine vanglas, seosed võimestumise kontseptsiooniga ja taasühiskonnastumisega ; 2.5. Prison Cloud süsteemi rakendamine Belgias Bevereni vanglas, seosed võimestumise kontseptsiooniga ja taasühiskonnastumisega ; 2.6. Ühendkuningriikide haridusprogramm ”Learner’s Voice” kui kinnipeetavaid võimestav lähenemine ; 2.7. Uurimistöö tulemuste analüüs ja järeldused ; 2.8. Uurimistööst tulenevad ettepanekud ; Kokkuvõte ; Summary ; Viidatud allikate loetelu ; Lisad: Lisa 1. Peamised Prison Cloud Rakendused ; Lisa 2. Ekspertidele esitatud küsimused ; Lisa 3. Indiviidi psühholoogilise võimestumise protsess ja selle tulemused ; Lisa 4. Võimestumise kontseptsiooni rakendumine kinnipeetavatele suunatud tegevustes ja programmides välisriikide vanglates ; Lisa 5. Hinnatud tegevuste tulemused ; Lisa 6. Taasühiskonnastumine läbi psühholoogilise võimestumise ; Lisa 7. Magistritöös analüüsitud dokumentide loetelu ; Lisa 8. Ekspertide loetelu, kellega magistritöö raames suheldi ja keda intervjueeriti