Show simple item record

dc.contributor.authorMikk, Kirsti
dc.date.accessioned2016-07-11T12:13:03Z
dc.date.available2016-07-11T12:13:03Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/359
dc.descriptionSissejuhatus ; 1.Mõisted ; 2.Seadusandlus ; 3.Riiklik kriisireguleerimisplaan ; 4.Hädaolukorras valmisolek maakonnas ; 5.Hädaolukorras valmisoleks vallas ja linnas ; 6.Hädaolukorras valmisolek ettevõttes ja asutuses ; 7.Riskianalüüsi metoodika ; 8.Hädaolukorrast teavitamineet_EE
dc.description.abstractPäevast päeva toimuvad maailmas mitmesugused õnnetused - mõned ssuured ja paljud väiksemad. Kõigile nendele peab reageerima ja seda ka tehakse. Kui riik suudab tagada ainult sellise süsteemi, mis hakkab tööle peale õnnetust, siis ei ole see elanike kaitseks kaugeltki piisav. Tõeline kriisireguleerimine peab tagama igasuguste hädaolukordade ennetamise ja nendeks valmisoleku tagamise.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjectkriisireguleerimineet_EE
dc.subjectriskianalüüset_EE
dc.subjecthädaolukorradet_EE
dc.subjectterrorismet_EE
dc.subjectpäästeteenistusedet_EE
dc.subjectriskihindamineet_EE
dc.subjectkriisidet_EE
dc.titleRiskianalüüs ja kriisireguleerimineet_EE
dc.typeBooket_EE


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record