Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.authorRandlane, Kerly
dc.date.accessioned2023-12-14T13:36:51Z
dc.date.available2023-12-14T13:36:51Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationRandlane, K., 2023. Akadeemilise töötaja arusaam õppe- ja teadustöö seostest, teadustöö väljakutsetest ning toetamise võimalustest Sisekaitseakadeemia õppejõu kogemuse näitel. Turvalisuskompass: turvalisuse ja julgeoleku teadusajakiri, 5, lk.et_EE
dc.identifier.issn2806-1314
dc.identifier.urihttps://digiriiul.sisekaitse.ee/handle/123456789/3250
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.15158/bc30-t718est
dc.description<a href = " https://doi.org/10.15158/bc30-t718">https://doi.org/10.15158/bc30-t718</a>est
dc.description.abstractArtikkel on kvalitatiivne uurimus, mis annab ülevaate, milline on õppejõu arusaam teadustööst, õppe- ja teadustöö seostest, väljakutsetest ja võimalikest toetamismeetmetest. Uuringus osalesid Sisekaitseakadeemia teadustöökohustusega õppejõud. Andmete kogumiseks kasutati poolstruktureeritud intervjuud, mida analüüsiti kvalitatiivse induktiivse sisuanalüüsi meetodil. Tulemused näitasid, et õppejõud mõistavad üldiselt teadustöö vajalikkust ja tahavad olla teadustegevusse kaasatud, kuid vajavad selleks organisatsiooni tuge. Õppejõud ootavad organisatsiooni initsiatiivi nii suuna seadmisel kui ka teadustöö kultuuri ergutamisel. Artikkel põhineb autori 2022. aastal Tartu Ülikoolis magistritööna kaitstud uuringul Sisekaitseakadeemia õppejõudude arusaamast õppe- ja teadustöö vahelistest seostest ning teadustöö toetamise võimalustest (Randlane, 2022).et_EE
dc.description.abstractThe article is a qualitative study that provides an overview of the understanding of academics regarding research, the links between teaching and research, the challenges and possible support measures. Academics with research responsibilities at the Estonian Academy of Security Sciences participated in the study. Semi-structured interviews were used to collect data, which were analysed using qualitative inductive content analysis. The results showed that academics generally understand the need for research and want to be involved in research, but need organisational support to do so. They expect the organisation to take the initiative both in setting direction and in stimulating a research culture. The article is based on the author’s research, defended as their Master’s thesis at the University of Tartu in 2022, on the understanding of academics on the links between teaching and research and the possibilities of supporting research (Randlane, 2022).eng
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.relation.ispartofseriesTurvalisuskompass: turvalisuse ja julgeoleku teadusajakiri;5
dc.subjectteadustööet_EE
dc.subjectakadeemilised töötajadet_EE
dc.subjectartiklidet_EE
dc.titleAkadeemilise töötaja arusaam õppe- ja teadustöö seostest, teadustöö väljakutsetest ning toetamise võimalustest Sisekaitseakadeemia õppejõu kogemuse näitelet_EE
dc.title.alternativeUnderstanding of academic staff concerning the links between teaching and research, the chaeelnges of research and the possibilities for support, based on the experience of an academic at the Estonian Academy of Security Sciences.eng
dc.typeArticleet_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet