Kriisiinfo teenuse arendamise võimalused Eestis kriiside lahendamist juhtivate asutuste ootuste ja vajaduste põhjal
Kokkuvõte
Magistritöö eesmärgiks on välja selgitada kriisiinfo teenuse tellijate ootused teenusele ja teenuse võimalikuks
arendamiseks vajalikud tingimused
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1. Kriisikommunikatsiooni korraldamise teoreetilised lähtekohad ; 1.1 Kriisikommunikatsiooni korraldamist mõjutavad tegurid ; 1.1.1 Kriisikommunikatsiooni käsitlus ; 1.1.2 Kriisikommunikatsiooni eesmärgid ; 1.1.3 Kriisi tüpoloogiad ; 1.1.4 Kriisikommunikatsiooni kanalid ; 1.1.5 Elanike kriisiinfo vajadused ; 1.2 Kriisikommunikatsiooni korraldamine teenusena ; 1.2.1 Teenuste arendamine ; 1.2.2 Teenuste allhange ; 2. Kriisiinfo teenuse tellijate vajadused ; 2.1 Uurimismetoodika ja valim ; 2.2 Ekspertintervjuude analüüs kriisikommunikatsiooni korraldamise ja kriisiinfo teenuse vajaduste välja selgitamiseks ; 2.3 Järeldused ja ettepanekud kriisiinfo teenuse arendamiseks ; Kokkuvõte