• Eesti
    • English
Vaata 
  •   Digiriiul
  • Üliõpilastööd/Theses
  • Magistritööd (2011-...)
  • Vaata
  •  
  • Üliõpilastööd/Theses
  • Magistritööd (2011-...)
  • Vaata
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kriisiinfo teenuse arendamise võimalused Eestis kriiside lahendamist juhtivate asutuste ootuste ja vajaduste põhjal

Thumbnail
Vaata/Ava
Ojala, Tarvi.pdf (756.9Kb)
Kuupäev
2023
Autor
Ojala, Tarvi
Metadata
Näita täielikku nimetuse kirjet
Kokkuvõte
Magistritöö eesmärgiks on välja selgitada kriisiinfo teenuse tellijate ootused teenusele ja teenuse võimalikuks arendamiseks vajalikud tingimused
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1. Kriisikommunikatsiooni korraldamise teoreetilised lähtekohad ; 1.1 Kriisikommunikatsiooni korraldamist mõjutavad tegurid ; 1.1.1 Kriisikommunikatsiooni käsitlus ; 1.1.2 Kriisikommunikatsiooni eesmärgid ; 1.1.3 Kriisi tüpoloogiad ; 1.1.4 Kriisikommunikatsiooni kanalid ; 1.1.5 Elanike kriisiinfo vajadused ; 1.2 Kriisikommunikatsiooni korraldamine teenusena ; 1.2.1 Teenuste arendamine ; 1.2.2 Teenuste allhange ; 2. Kriisiinfo teenuse tellijate vajadused ; 2.1 Uurimismetoodika ja valim ; 2.2 Ekspertintervjuude analüüs kriisikommunikatsiooni korraldamise ja kriisiinfo teenuse vajaduste välja selgitamiseks ; 2.3 Järeldused ja ettepanekud kriisiinfo teenuse arendamiseks ; Kokkuvõte
Kollektsioon
  • Magistritööd (2011-...)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Tagasiside
 

 

Sirvi

Kogu Digiriiul SisukaartAastaAutoridPealkirjadMärksõnadSelles kollektsioonisAastaAutoridPealkirjadMärksõnad

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Tagasiside