• Eesti
    • English
View Item 
  •   Digiriiul
  • Üliõpilastööd/Theses
  • Magistritööd (2011-...)
  • View Item
  •  
  • Üliõpilastööd/Theses
  • Magistritööd (2011-...)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kriisiinfo teenuse arendamise võimalused Eestis kriiside lahendamist juhtivate asutuste ootuste ja vajaduste põhjal

Thumbnail
View/Open
Ojala, Tarvi.pdf (756.9Kb)
Date
2023
Author
Ojala, Tarvi
Metadata
Show full item record
Abstract
Magistritöö eesmärgiks on välja selgitada kriisiinfo teenuse tellijate ootused teenusele ja teenuse võimalikuks arendamiseks vajalikud tingimused
Description
Sissejuhatus ; 1. Kriisikommunikatsiooni korraldamise teoreetilised lähtekohad ; 1.1 Kriisikommunikatsiooni korraldamist mõjutavad tegurid ; 1.1.1 Kriisikommunikatsiooni käsitlus ; 1.1.2 Kriisikommunikatsiooni eesmärgid ; 1.1.3 Kriisi tüpoloogiad ; 1.1.4 Kriisikommunikatsiooni kanalid ; 1.1.5 Elanike kriisiinfo vajadused ; 1.2 Kriisikommunikatsiooni korraldamine teenusena ; 1.2.1 Teenuste arendamine ; 1.2.2 Teenuste allhange ; 2. Kriisiinfo teenuse tellijate vajadused ; 2.1 Uurimismetoodika ja valim ; 2.2 Ekspertintervjuude analüüs kriisikommunikatsiooni korraldamise ja kriisiinfo teenuse vajaduste välja selgitamiseks ; 2.3 Järeldused ja ettepanekud kriisiinfo teenuse arendamiseks ; Kokkuvõte
Collections
  • Magistritööd (2011-...)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of DigiriiulCommunitiesBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback