Otsi
1.-2. nimetus 2-st
Ühele hädaabinumbrile ülemineku protsessiga kaasnenud muudatuse kinnistamine Häirekeskuses Ida keskuse näitel
(Sisekaitseakadeemia, 2015)
2015.a alguses lõppes ühele hädaabinumbrile 112 üleminek. Aastaks 2015 pidid kõik Häirekeskuse keskused olema kolinud ühistesse ruumidesse PPA teabebüroo operatiivteabeteenistustega. Kuna kõige esimesena viidi kirjeldatud ...
Ühe hädaabinumbri 112 teenuse kvaliteedi lähtekohad ja mudeli väljatöötamine
(Sisekaitseakadeemia, 2012)
Magistritöö eesmärgiks oli teenuse kvaliteedi lähtekohtade väljaselgitamine ja ühe
hädaabinumbri 112 teenuse kvaliteedi mudeli koostamine
Andmete kogumise meetodina kasutati fookusgrupi intervjuud hädaabinumbrit
teenindavate ...