• Eesti
    • English
Vaata 
  •   Digiriiul
  • Üliõpilastööd/Theses
  • Magistritööd (2011-...)
  • Vaata
  •  
  • Üliõpilastööd/Theses
  • Magistritööd (2011-...)
  • Vaata
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ühe hädaabinumbri 112 teenuse kvaliteedi lähtekohad ja mudeli väljatöötamine

Thumbnail
Vaata/Ava
2012_Mesi .pdf (603.5Kb)
Kuupäev
2012
Autor
Mesi, Meelis
Metadata
Näita täielikku nimetuse kirjet
Kokkuvõte
Magistritöö eesmärgiks oli teenuse kvaliteedi lähtekohtade väljaselgitamine ja ühe hädaabinumbri 112 teenuse kvaliteedi mudeli koostamine Andmete kogumise meetodina kasutati fookusgrupi intervjuud hädaabinumbrit teenindavate töötajatega (häirekeskus ja politsei juhtimiskeskus), ankeetküsitlust hädaabinumbri teenuse koostööpartneritest organisatsiooni juhtidega ja dokumendianalüüsi. Töö tulemusena jõuti järeldusele, et hädaabinumbri teenuse kvaliteet sõltub kõige rohkem hädaabinumbrit teenindavast töötajast. Teenuse kvaliteeti mõjutavad kliendi teadlikkus teenusest, eelnevad kogemused, teiste käest kuuldud kogemused ja organisatsiooni/teenuse maine. Teenuse kvaliteedi juures mängivad olulist rolli tugiteenused (teenuse kättesaadavus, tehnoloogia, koolitus ja tööprogrammide toimimine). Töös loodi hädaabinumbri 112 teenuse kvaliteedi mudel, mis arvestab teenuse kvaliteeti mõjutavate teguritega. Mudeli keskmes on kliendiga otseselt kokku puutuv töötaja. Teenuse kvaliteedi lähtekohad ja mudel on rakendatav ühele hädaabinumbrile ülemineku järgselt.
Kirjeldus
Mõistete ja lühendite loetelu ; Sissejuhatus ; 1.Teenuse kvaliteedi teoreetilised käsitlused ; 1.1.Teenuse kvaliteedi erinevad käsitlused ; 1.2.Teenuse kvaliteedi mudelid ; 2.Hädaabinumbrite teenuste kvaliteet sisejulgeoleku asutustes ; 2.1.Hädaabinumbrite 110 ja 112 teenuste võrdlus ; 2.2.Hädaabinumbrite teenuste kvaliteedi tagamine ja tunnetamine ; 3.Ühe hädaabinumbri 112 teenuse kvaliteedi lähtekohad ja mudel ; 3.1.Ühe hädaabinumbri 112 teenuse kvaliteedi lähtekohad ; 3.2.Ühe hädaabinumbri 112 teenuse kvaliteedi mudel ; Kokkuvõte ; Summary ; Jooniste ja tabelite loetelu ; Viidatud allikate loetelu
Kollektsioon
  • Magistritööd (2011-...)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Tagasiside
 

 

Sirvi

Kogu Digiriiul SisukaartAastaAutoridPealkirjadMärksõnadSelles kollektsioonisAastaAutoridPealkirjadMärksõnad

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Kontakt | Tagasiside