Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.authorMesi, Meelis
dc.contributor.otherKlaos, Margo, juhendaja
dc.contributor.otherJärvet, Shvea, kaasjuhendaja
dc.contributor.otherSisekaitseakadeemia. Sisejulgeoleku instituut
dc.date.accessioned2016-06-28T08:26:40Z
dc.date.available2016-06-28T08:26:40Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/100
dc.descriptionMõistete ja lühendite loetelu ; Sissejuhatus ; 1.Teenuse kvaliteedi teoreetilised käsitlused ; 1.1.Teenuse kvaliteedi erinevad käsitlused ; 1.2.Teenuse kvaliteedi mudelid ; 2.Hädaabinumbrite teenuste kvaliteet sisejulgeoleku asutustes ; 2.1.Hädaabinumbrite 110 ja 112 teenuste võrdlus ; 2.2.Hädaabinumbrite teenuste kvaliteedi tagamine ja tunnetamine ; 3.Ühe hädaabinumbri 112 teenuse kvaliteedi lähtekohad ja mudel ; 3.1.Ühe hädaabinumbri 112 teenuse kvaliteedi lähtekohad ; 3.2.Ühe hädaabinumbri 112 teenuse kvaliteedi mudel ; Kokkuvõte ; Summary ; Jooniste ja tabelite loetelu ; Viidatud allikate loeteluet_EE
dc.description.abstractMagistritöö eesmärgiks oli teenuse kvaliteedi lähtekohtade väljaselgitamine ja ühe hädaabinumbri 112 teenuse kvaliteedi mudeli koostamine Andmete kogumise meetodina kasutati fookusgrupi intervjuud hädaabinumbrit teenindavate töötajatega (häirekeskus ja politsei juhtimiskeskus), ankeetküsitlust hädaabinumbri teenuse koostööpartneritest organisatsiooni juhtidega ja dokumendianalüüsi. Töö tulemusena jõuti järeldusele, et hädaabinumbri teenuse kvaliteet sõltub kõige rohkem hädaabinumbrit teenindavast töötajast. Teenuse kvaliteeti mõjutavad kliendi teadlikkus teenusest, eelnevad kogemused, teiste käest kuuldud kogemused ja organisatsiooni/teenuse maine. Teenuse kvaliteedi juures mängivad olulist rolli tugiteenused (teenuse kättesaadavus, tehnoloogia, koolitus ja tööprogrammide toimimine). Töös loodi hädaabinumbri 112 teenuse kvaliteedi mudel, mis arvestab teenuse kvaliteeti mõjutavate teguritega. Mudeli keskmes on kliendiga otseselt kokku puutuv töötaja. Teenuse kvaliteedi lähtekohad ja mudel on rakendatav ühele hädaabinumbrile ülemineku järgselt.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjecthäirekeskusedet_EE
dc.subjectteenusedet_EE
dc.subjectteenuse kvaliteetet_EE
dc.subjecthädaabitelefonidet_EE
dc.subjectpäästeteenistusedet_EE
dc.titleÜhe hädaabinumbri 112 teenuse kvaliteedi lähtekohad ja mudeli väljatöötamineet_EE
dc.title.alternativeThe principals and framing of the service quality model of united emergency number 112et_EE
dc.typeThesiset_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet