Otsi
1.-3. nimetus 3-st
„Septembris ei joo“ kampaania mõju aktsiisilaekumistele
(Sisekaitseakadeemia, 2021)
Lõputöö eesmärgiks on selgitada välja sotsiaalkampaania seos inimeste teadlikkuse, käitumise ja aktsiisilaekumistega. Selleks analüüsitakse kampaania nelja aastat ehk 2017-2020 ning nelja aastat enne seda kui Tervise Arengu ...
Tarbijate valikud Eesti alkoholiturul ja nende seos alkoholi aktsiisimääradega
(Sisekaitseakadeemia, 2022)
Lõputöö eesmärgiks oli välja selgitada seos erinevatele alkohoolsetele jookidele rakendatavate aktsiisimäärade ja nende jookide tarbimise vahel Eestis.
COVID-19 mõju alkoholi tarbimisele ja alkoholiaktsiisi laekumisele Eestis
(Sisekaitseakadeemia, 2022)
Lõputöö eesmärgiks on selgitada välja alkoholi tarbimise ja alkoholiaktsiisi laekumise seosed COVID-19
pandeemiaga Eestis.