dc.contributor.author | Lindsaar, Inge | |
dc.date.accessioned | 2022-11-08T07:20:29Z | |
dc.date.available | 2022-11-08T07:20:29Z | |
dc.date.issued | 2022-11 | |
dc.identifier.isbn | 978-9985-67-386-7 | |
dc.identifier.uri | https://digiriiul.sisekaitse.ee/handle/123456789/2957 | |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.15158/kbr9-ap87 | |
dc.description | Sissejuhatus ; Eestis aset leidnud lennuõnnetuste lühiülevaade ; Märkimisväärsed juhtumid Eesti merepiiril viimase 30 aasta jooksul ; Otsingu- ja päästetööde korraldus lennuõnnetuse korral päästepiirkonnas ja piiriveekogul ; Merepääste planeeritavad arengud ja kavandatav laevastike reform ; Otsingu- ja päästetööde tegemine pärast kavandatavat laevastike liitmist ; Kokkvõte ; Kasutatud allikad | |
dc.description | <a href = "https://doi.org/10.15158/kbr9-ap87">https://doi.org/10.15158/kbr9-ap87</a> | |
dc.description.abstract | Mõttepaberi eesmärk on anda ülevaade valmisolekust reageerida nii merealadel kui ka
piiriveekogul toimunud lennuõnnetusele. Eestis juhib praegu merealal toimunud õnnetuse
korral otsingu- ja päästetöid Politsei- ja Piirivalveamet (PPA), kes kasutab selleks
kogu olemasolevat vastava väljaõppe saanud inim- ja tehnilist ressurssi: veesõidukeid ja
koptereid. Samuti juhib PPA piiriveekogul lennuõnnetuse otsingu- ja päästetööde korraldamist.
1. jaanuaril 2023 toimuv PPA ja kaitseväe laevastike liitmine muudab praegust olukorda märkimisväärselt. | et_EE |
dc.publisher | Sisekaitseakadeemia | et_EE |
dc.subject | Päästetööd | et_EE |
dc.subject | Otsingutööd | et_EE |
dc.subject | Piiriveekogud | et_EE |
dc.subject | Lennuõnnetused | et_EE |
dc.subject | Merepääste | et_EE |
dc.title | Otsingu- ja päästetööd piiriveekogul lennuõnnetuste korral | et_EE |
dc.type | Other | et_EE |