Show simple item record

dc.contributor.authorVilbiks, Tony-Brei
dc.contributor.otherHatšaturjan, Aida, juhendaja
dc.contributor.otherValk, Anne, juhendaja
dc.contributor.otherSisekaitseakadeemia. Politsei- ja piirivalvekolledž
dc.date.accessioned2022-06-14T08:04:09Z
dc.date.available2022-06-14T08:04:09Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://digiriiul.sisekaitse.ee/handle/123456789/2894
dc.descriptionSissejuhatus ; 1. Teoreetilised lähtekohad ; 1.1. Teise keele omandamise mõiste ja uurimisvaldkond ; 1.2. Teise keele omandamise pragmaatilised ja psühholingvistilised tegurid ; 1.3. Teise keele omandamise teoreetilised kontseptsioonid ja lähenemisviisid ; 2. Empiiriline uuring ; 2.1. Uuringu metoodika, protsess ja valim ; 2.2. Uuringu tulemused ; 2.3. Analüüs ja ettepanekud ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractLõputöö eesmärgiks on selgitada välja Sisekaitseakadeemia õppurite vene keele omandamist soodustavad ja takistavad tegurid ning vene keele õppe süsteemi parendamise võimalusedet_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjectvene keelet_EE
dc.subjectteine keelet_EE
dc.subjectkeele omandamineet_EE
dc.subjectkeelekümbluset_EE
dc.subjectkeelekeskkondet_EE
dc.subjectRussian languageet_EE
dc.subjectsecond language acquisitionet_EE
dc.titleVene keele omandamist soodustavad ja takistavad tegurid Sisekaitseakadeemia kadettide näitelet_EE
dc.title.alternativeFactors easing and hindering study of the Russian language based on the experiences of cadets of the Estonian Academy of Security Scienceset_EE
dc.typeThesiset_EE


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record